مرور دوره 1, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
بررسی تاثیر اعتبارکشور مبدا بر تمایل مشتری به خرید محصول خارجی (مطالعه موردی: لوازم برقی خانگی)
(دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2011-03-21)تاکنون تحقیقات گسترده ای در سطح دنیا در خصوص بررسی تاثیر تصویر کشور مبدا بر تمایل مشتری به خرید محصولات خارجی صورت پذیرفته است، اما هنوز در ایران تحقیقات موثری در این خصوص صورت نگرفته است. در این مقاله، فرض شده تصویر کشور ...
-
ارایه روش فراابتکاری تبرید شبیهسازیشده برای بالانس خط مونتاژ دوطرفه
(دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2011-03-21)خط مونتاژ دوطرفه نوعی از خط مونتاژ است که در آنها فعالیت¬ها قابلیت پردازش در هر دو طرف خط را به صورت موازی دارند. این نوع از خط مونتاژ اغلب در تولید محصولات بزرگ مانند کامیون و اتوبوس بهکاربردهمیشود. تعداد زیادی روش ...
-
فاکتورهای موفقیت در سیستم های مدیریت فرآیند کسب و کار
(دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2011-03-21)بیش از نیمی از پروژه های مهندسی مجدد قبل از تکمیل شدن با شکست مواجه می شوند و یا به اهداف مورد نظر کسب و کار دست پیدا نمی کنند، به همین دلیل بررسی عوامل موفقیت و شکست این گونه سیستم ها از اهمیت خاصی برخوردار است. درک ...
-
مدیریت سبد مشتریان پرمشغله با استفاده از مدل پنهان مارکوف
(دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2011-03-21)با توجه به توسعه روزافزون مفاهیم نوین در عرصه بازاریابی نیاز به تحقیقات بیشتر در این زمینه بسیار محسوس میباشد. یکی از این موارد بحث مرتبط با مشتریان پرمشغله و مدیریت سبد این دسته از مشتریان است که تاکنون تحقیقی در این ...



