همراستایی بازاریابی الکترونیکی با استراتژی کلان سازمانهای بازرگانی
(ندگان)پدیدآور
رضایی, محسنعلی احمدی, علی رضاحسینی, میرزا حسنامینی, محمدتقینوع مدرک
Textاکتشافی
زبان مدرک
فارسیچکیده
هدف از این پژوهش تعیین عوامل مؤثر بر بازاریابی الکترونیکی سازمانهای بازرگانی جهت ارتقای سطح کیفی فعالیتهای آنها در فضای مجازی از طریق ارائه یک مدل علمی است که همراستای استراتژیهای کلان (سطح بنگاه) سازمان باشد. این پژوهش بهدنبال پاسخ به این سؤال است که چگونه میتوان برنامههای بازاریابی الکترونیکی مورد استفاده در سازمانهای بازرگانی برخط را با استراتژیهای سطح بنگاه سازمان همراستا نمود که به افزایش موفقیت سازمان منجر شود. روشهای پژوهش به کار گرفته شده در این پژوهش شامل روش مرور سیستماتیک جهت مطالعه و دستهبندی مطالعات، فراتحلیل جهت کدگذاری مدلها و پارامترهای استخراج شده، رویش نظریهها جهت تعیین پارامترهای مؤثر و موردنیاز برای ساختن مدل با استفاده از نرمافزار SPSS و روش فراتلفیق برای یافتن رابطه بین ۱۱ پارامتر منتخب نهایی در جهت ساخت مدل و نظریهپردازی با استفاده از نرمافزار میکمک است. نتیجه پژوهش نشان داد که همسویی بازاریابی الکترونیکی و استراتژیهای کلان سازمان ضروری است و مدلی برای منظور ارائه شد.
کلید واژگان
بازاریابیبازاریابی الکترونیکی
استراتژی
مدل
همسویی استراتژیک
اداره امور عمومی
شماره نشریه
230تاریخ نشر
2020-03-201399-01-01
ناشر
دانـشـگـاه پــیــام نـــورPayame Nour University
سازمان پدید آورنده
دانشجوی دکتری گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه پیام نور، تهران، ایران.استاد گروه مهندسی پیشرفت و مهندسی صنایع، دانشگاه علم و صنعت، تهران، ایران.
استاد گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه پیام نور، تهران، ایران.
استاد گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه پیام نور، تهران، ایران.
شاپا
2322-522X2538-600X




