• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه علمی مدیریت سازمان‌های دولتی
    • دوره 8, شماره 2 (پیاپی 30)
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه علمی مدیریت سازمان‌های دولتی
    • دوره 8, شماره 2 (پیاپی 30)
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    هم‌راستایی بازاریابی الکترونیکی با استراتژی کلان سازمان‌های بازرگانی

    (ندگان)پدیدآور
    رضایی, محسنعلی احمدی, علی رضاحسینی, میرزا حسنامینی, محمدتقی
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    1.230 مگابایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    اکتشافی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    هدف از این پژوهش تعیین عوامل مؤثر بر بازاریابی الکترونیکی سازمان­های بازرگانی جهت ارتقای سطح کیفی فعالیت­های آن‌ها در فضای مجازی از طریق ارائه یک مدل علمی است که هم‌راستای استراتژی­های کلان (سطح بنگاه) سازمان باشد. این پژوهش به‌دنبال پاسخ به این سؤال است که چگونه می­توان برنامه­های بازاریابی الکترونیکی مورد استفاده در سازمان­های بازرگانی برخط را با استراتژی­های سطح بنگاه سازمان هم‌راستا نمود که به افزایش موفقیت سازمان منجر شود. روش­های پژوهش به کار گرفته ‌شده در این پژوهش شامل روش مرور سیستماتیک جهت مطالعه و دسته‌بندی مطالعات، فراتحلیل جهت کدگذاری مدل‌ها و پارامترهای استخراج شده، رویش نظریه­ها جهت تعیین پارامترهای مؤثر و موردنیاز برای ساختن مدل با استفاده از نرم‌افزار SPSS و روش فراتلفیق برای یافتن رابطه بین ۱۱ پارامتر منتخب نهایی در جهت ساخت مدل و نظریه­پردازی با استفاده از نرم‌افزار میک­مک‌ است. نتیجه پژوهش نشان داد که همسویی بازاریابی الکترونیکی و استراتژی‌های کلان سازمان ضروری است و مدلی برای منظور ارائه ­شد.
    کلید واژگان
    بازاریابی
    بازاریابی الکترونیکی
    استراتژی
    مدل
    همسویی استراتژیک
    اداره امور عمومی

    شماره نشریه
    230
    تاریخ نشر
    2020-03-20
    1399-01-01
    ناشر
    دانـشـگـاه پــیــام نـــور
    Payame Nour University
    سازمان پدید آورنده
    دانشجوی دکتری گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه پیام نور، تهران، ایران.
    استاد گروه مهندسی پیشرفت و مهندسی صنایع، دانشگاه علم و صنعت، تهران، ایران.
    استاد گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه پیام نور، تهران، ایران.
    استاد گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه پیام نور، تهران، ایران.

    شاپا
    2322-522X
    2538-600X
    URI
    https://dx.doi.org/10.30473/ipom.2019.47243.3688
    http://ipom.journals.pnu.ac.ir/article_6406.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/302356

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب