نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorرحمانی, حامدfa_IR
dc.contributor.authorبیگی مقدم, فرشتهfa_IR
dc.contributor.authorاصغری, حرمتfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T06:26:18Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T06:26:18Z
dc.date.available1399-07-09T06:26:18Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T06:26:18Z
dc.date.issued2019-03-21en_US
dc.date.issued1398-01-01fa_IR
dc.date.submitted2018-12-06en_US
dc.date.submitted1397-09-15fa_IR
dc.identifier.citationرحمانی, حامد, بیگی مقدم, فرشته, اصغری, حرمت. (1398). شناسایی موانع اجرایی شدن ماده 81 قانون مدیریت خدمات کشورى در راستای ارزشیابی عملکرد کارکنان ادارة پست قزوین. فصلنامه علمی مدیریت سازمان‌های دولتی, 7(226), 165-178. doi: 10.30473/ipom.2019.42847.3360fa_IR
dc.identifier.issn2322-522X
dc.identifier.issn2538-600X
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.30473/ipom.2019.42847.3360
dc.identifier.urihttp://ipom.journals.pnu.ac.ir/article_5756.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/302323
dc.description.abstractدر فصل یازدهم و در ماده 81 قانون مدیریت خدمات کشوری تأکید صریح بر پیاده‌سازی نظام مدیریت عملکرد و سنجش عملکرد دستگاه‌های دولتی دارد. در پژوهش حاضر سعی شود به موانع اجرایی شدن ماده 81 در ادارة پست استان قزوین پرداخته شود. برای شناسایی موانع ابتدا پیشینه پژوهش و سپس وضعیت فعلی ادارة پست مورد بررسی قرار گرفت و از روش تحلیل مضمون (تم) جهت تجزیه ‌و تحلیل داده‌ها و برای غربالگری از نرخ روایی محتوا و درنهایت شناسایی موانع استفاده شده است. در این پژوهش روش گردآوری داده‌ها استفاده از مصاحبه با کارشناسان و خبرگان ادارة پست قزوین و توزیع پرسشنامه نرخ روایی محتوا است. برای استخراج موانع از کدگذاری باز و محوری و نهایتاً برای اعتبارسنجی از نرخ روایی محتوا و از توزیع پرسشنامه و مصاحبه با 14 خبره در ادارة پست استفاده شد. نتایج به ‌دست ‌آمده نشان داد موانعی که بیشترین تکرار و ضریب نرخ روایی را دارند و به‌عنوان اصلی‌ترین موانع هستند عبارت‌ از: عدم دسترسی و اعمال‌نظر مشتریان در نمره ارزشیابی، ضعف در دقت و تعصبات ارزیاب، ارزیابی کلیة کارمندان با هر ردة شغلی در یک دسته‌بندی، کم‌توجهی کارمندان به نمرة ارزشیابی، یک مرحله‌ای بودن ارزشیابی، عدم آشنایی ارزیابان با شیوه‌های مناسب ارزشیابی بودند.fa_IR
dc.format.extent943
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانـشـگـاه پــیــام نـــورfa_IR
dc.publisherPayame Nour Universityen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه علمی مدیریت سازمان‌های دولتیfa_IR
dc.relation.ispartofQuarterly Journal of Public Organzations Managementen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.30473/ipom.2019.42847.3360
dc.subjectارزشیابی عملکردfa_IR
dc.subjectکارت امتیازی متوازنfa_IR
dc.subjectتحلیل مضمونfa_IR
dc.subjectموانع اجرایی شدن ماده 81fa_IR
dc.subjectاداره امور عمومیfa_IR
dc.titleشناسایی موانع اجرایی شدن ماده 81 قانون مدیریت خدمات کشورى در راستای ارزشیابی عملکرد کارکنان ادارة پست قزوینfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeتوصیفیfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه مدیریت دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد قزوین، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد مدیریت دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحدقزوین، قزوین، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات، تهران، ایران.fa_IR
dc.citation.volume7
dc.citation.issue226
dc.citation.spage165
dc.citation.epage178


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد