مرور دوره 1, شماره 1 بر اساس موضوع "پاسخگویی اجتماعی دستگاهی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
نفوذ آگاهی رسانی درباره پاسخ گویی اجتماعی دستگاهی، در ارزش ویژه برند شرکت (گوا هی های بیمه ای)
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2015-12-22)چکیده این پژوهش، به بررسی نفوذ آگاهیرسانی درباره پاسخگویی اجتماعی دستگاهی[1] در ارزش ویژه برند در گستره بیمه میپردازد. نوع پژوهش به لحاظ هدف، کاربردی و روش آن توصیفی و پیمایشی و از نوع همبستگی ...



