دوره 2, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
مؤلفه¬های مهارت¬های ارتباطی و ارتباط آنها با ویژگی¬های جمعیتشناختی در کتابداران دانشگاه اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران, 2013-02-19)هدف: هدف از این پژوهش تعیین و مقایسه میانگین مؤلفههای مهارتهای ارتباطی و ارتباط آنها با ویژگیهای جمعیتشناختی در کتابداران کتابخانههای دانشگاه اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است. روش: روش پژوهش، پیمایشی تحلیلی و ...
-
نیمرخ سواد اطلاعاتی دانشجویان دکتری و اعضای هیأت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه قم
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران, 2013-02-19)هدف: هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی میزان سواد اطلاعاتی دانشجویان دکتری و اعضای هیأت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه قم است. روش: پیمایشی تحلیلی با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته است. جامعه مورد پژوهش 77 نفر شامل کلیه دانشجویان ...
-
بررسی میزان همخوانی و روزآمدی سرعنوانهای موضوعی فارسی با عناوین کتابهای منتشرشده در پایگاه کتابخانه ملی ایران در سالهای 1384- 1388
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران, 2013-02-19)هدف: تعیین میزان روزآمدی و همخوانی سرعنوانهای موضوعی فارسی با عناوین کتابهای منتشرشده در پایگاه کتابخانه ملی ایران در سال های 1384- 1388. روش:اطلاعات پژوهش انجامشده از بخش کتابشناسی پایگاه کتابخانه ملی ایران به ...
-
تحلیل پرسشهای مرجع سنتی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران, 2013-02-19)هدف: پژوهش حاضر با هدف تحلیل پرسشهای مطرحشده در میز مرجع سنتی کتابخانه ملی ایران از منظر نوع و موضوع و نیز ارتباط آنها با مولفههای جمعیت شناختی مراجعان انجام شده است. روش: در این پژوهش از روش تحلیل محتوا استفاده ...
-
بررسی و ارزیابی رسا، نرمافزار جامع کتابخانه، مرکز اسناد و آرشیو در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه کاربران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران, 2013-02-19)هدف: پژوهش حاضر با هدف مشخص ساختن دیدگاههای کاربران نرمافزار رسا در کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران انجام شده است. روش: روش پژوهش پیمایشی- تحلیلی و ابزار گردآوری دادهها پرسشنامه است. جامعه پژوهش را کاربران نرمافزار ...
-
ارزیابی رابط کاربر کتابخانه ملی کودکان و نوجوانان ایران از نظر مطابقت با معیارهای عمومی و تخصصی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران, 2013-02-19)هدف: پژوهش حاضر با هدف ارزیابی کتابخانه ملی کودکان و نوجوانان ایران انجام شده است و رابط کاربر این کتابخانه را از نظر معیارهای عمومی و تخصصی ارزیابی کتابخانههای دیجیتال کودکان و نوجوانان ارزیابی میکند. روش: این ...



