نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمخبردزفولی, محمدرضاfa_IR
dc.contributor.authorمرکبی, سیدمحمدصادقfa_IR
dc.contributor.authorرضایت, غلامحسینfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T06:13:49Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T06:13:49Z
dc.date.available1399-07-09T06:13:49Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T06:13:49Z
dc.date.issued2019-05-22en_US
dc.date.issued1398-03-01fa_IR
dc.date.submitted2018-06-09en_US
dc.date.submitted1397-03-19fa_IR
dc.identifier.citationمخبردزفولی, محمدرضا, مرکبی, سیدمحمدصادق, رضایت, غلامحسین. (1398). مطالعه الگوی راهبردی نظام تبلیغ فرهنگی جمهوری اسلامی ایران. فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی دفاع ملی, 3(9), 35-66.fa_IR
dc.identifier.urihttps://issk.sndu.ac.ir/article_496.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/298085
dc.description.abstractبرنامه‌ها و اقدامات کشورهای پیشرفته، در حوزه «تبلیغ فرهنگی» با برخی از آموزه‌های دینی و هنجارهای فرهنگی ما سازگار نیست و مطالعه «الگوی راهبردی نظام تبلیغ فرهنگی جمهوری اسلامی ایران» ضرورتی مضاعف دارد. این در حالی است که با گذشت چهار دهه از عمر پربرکت نظام جمهوری اسلامی ایران، چنین الگویی تدوین نشده و این فقدان می‌تواند باعث کاستی در برخی از شئونات نظام فرهنگی و جزیره‌ای عمل کردن بازیگران عرصة تبلیغ فرهنگی در این حوزه باشد. هدف کلی این تحقیق؛ «مطالعه الگوی راهبردی نظام تبلیغِ فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، متناسب با فرهنگِ انقلاب اسلامی» است که دربرگیرنده ابعاد، مؤلفه‌ها و مفاهیمِ شاخص نظام مذکور و چگونگی ارتباط بین آن‌ها است. این تحقیق «پژوهشی توسعه‌ای» است و از میان روش‌های «پژوهش ترکیبی» از نوع «اکتشافی» است. در این تحقیق نشان داده شده است که مفهوم کانونی در آثار و بیانات ولایت فقیه در حوزه تبلیغ فرهنگی؛ «تبلیغ با هدف اعتلای فرهنگی کشور و براساس خودباوری» است و توصیه عملیاتی این تحقیق برای سیاست‌گذاران فرهنگی کشور این است که اهتمام و رویکردهایِ اصلی ناظر به «تبلیغ فرهنگی» در این عرصه، لازم است متکی بر مبانی و آموزه‌های دینی و بهره‌مند از الگوی راهبردی بومی ارائه‎شده، باشد.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی -دانشکده مدیریت راهبردیfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی دفاع ملیfa_IR
dc.relation.ispartofInterdisciplinary Studies on Strategic Knowledgeen_US
dc.subjectالگوی راهبردیfa_IR
dc.subjectنظامfa_IR
dc.subjectتبلیغ فرهنگیfa_IR
dc.subjectجمهوری اسلامی ایرانfa_IR
dc.titleمطالعه الگوی راهبردی نظام تبلیغ فرهنگی جمهوری اسلامی ایرانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستاد دانشگاه تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری رشته مدیریت راهبردی فرهنگی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی و نویسنده مسئولfa_IR
dc.contributor.departmentعضو هیئت‌علمی دانشگاه جامع امام حسین (ع)fa_IR
dc.citation.volume3
dc.citation.issue9
dc.citation.spage35
dc.citation.epage66


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد