دوره 3, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تحلیل سرفاصله زمانی به تفکیک ترکیبات مختلف انواع زوج خودرو در شرایط جریان متراکم ترافیک ناحیه تداخلی آزاد راه
(پژوهشگاه حمل و نقل طراحان پارسهParseh Designers Transportation Research Institute, 2012-06-21)سرفاصله زمانی بین خودروها از خصوصیات مهم رفتار رانندگی و جریان ترافیک است که بر ایمنی ترافیک، سطح سرویس و ظرفیت سامانه های حمل ونقلی تأثیری عمده دارد. مقاله حاضر به تحلیل گروههای مختلف سرفاصله های زمانی بر اساس ترکیبات ...
-
بررسی استفاده ازموادتثبیت کننده نانوپلیمر CBR PLUSبرای ساخت لایه های روسازی راه
(پژوهشگاه حمل و نقل طراحان پارسهParseh Designers Transportation Research Institute, 2012-06-21)تهیه مصالح مناسب برای ساخت لایه های روسازی یکی ازمشکلات راهسازی دربسیاری ازمناطق است. تهیه مصالحی که مشخصات فنی لازم برای استفاده درلایه های اساس و زیر اساس و رویه شنی را داشته باشند دربسیاری ازمناطق مشکل و هزینه براست. ...
-
تأثیر افزایش قیمت سوخت بر تقاضای باری ریلی و سهم آن از حمل و نقل زمینی
(پژوهشگاه حمل و نقل طراحان پارسهParseh Designers Transportation Research Institute, 2012-06-21)این مطالعه به بررسی تأثیر افزایش قیمت سوخت بر تقاضای حمل و نقل باری ریلی و تغییر سهم آن از کل حمل و نقل زمینی برای سالهای 1360-1388می پردازد. از داده های کرایه حمل بار توسط ریل، کرایه حمل بار توسط جاده، قیمت سوخت، درآمد ...
-
کاهش متغیرهای ورودی در فرآیند مدل سازی تصادفات آزادراهها با استفاده از روش تجزیه و تحلیل مؤلفه های اصلی
(پژوهشگاه حمل و نقل طراحان پارسهParseh Designers Transportation Research Institute, 2012-06-21)هدف اصلی در این مقاله استفاده از روش تجزیه و تحلیل مؤلف ههای اصلی برای شناسایی متغیرهای تأثیرگذار در فرآیند مدل سازی تصادفات در آزادراههای برون شهری است. با توجه به توانایی مدل شبکه های عصبی در پیش بینی تصادفات رانندگی، ...



