دوره 4, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
یک روش پیشنهادی برای انتخاب گره اتصال برای بهبود نتایج تخصیص ترافیک،مطالعه موردی: شهر مشهد
(پژوهشگاه حمل و نقل طراحان پارسهParseh Designers Transportation Research Institute, 2012-12-21)روند برنامه ریزی حمل و نقل مناطق شهری بر پایه تقسیم بندی محدوده مورد مطالعه به نواحی ترافیکی استوار است. برای بارگذاری سفرهای هر ناحیه روی شبکه حمل و نقل، مرکز هر ناحیه توسط حداقل یک کمان ارتباطی مجازی به شبکه عرضه متصل ...
-
تأثیر پارامترهای روسازی خط آهن در خروج از خط واگن در محل سوزن
(پژوهشگاه حمل و نقل طراحان پارسهParseh Designers Transportation Research Institute, 2012-12-21)ادوات انشعاب )سوزنها( در خطوط راه آهن به علت ساختار پیچیده و ناپیوسته حاکم، به عنوان یکی از مهم ترین نقاط ضعف زیرساختهای ریلی محسوب می شوند. از این رو ارزیابی و پیش بینی امکان خروج از خط در محل این ادوات از دیدگاه بهره ...
-
ارایه مدل برنامه ریزی زمانبندی حرکت قطارها با درنظر گرفتن محدودیتهای ویژه مسیرهای تک خطه در شبکه ریلی ایران
(پژوهشگاه حمل و نقل طراحان پارسهParseh Designers Transportation Research Institute, 2012-12-21)در راه آهن ایران، قوانین، محدودیتها و نیازهای ویژه ای وجود دارد که برنامه ریزی حمل و نقل ریلی باید متناسب با این نیازها به صورت جامع در نظر گرفته شود. در این مطالعه، یک مدل بهینه سازی جدید برای مدل سازی شبکه ریلی ارایه شده ...
-
بسط توابع زمان سفر- حجم برای راههای دوخطه دوطرفه برون شهری ایران
(پژوهشگاه حمل و نقل طراحان پارسهParseh Designers Transportation Research Institute, 2012-12-21)توابع زمان سفر- حجم در برنامه ریزی حمل و نقل و مهندسی ترافیک کاربرد گسترده ای دارند. این روابط برای شرایط هندسی، ترافیکی و کنترلی مختلف به دست آمده و در تحلیلهای ظرفیت و سطح سرویس و نیز مدلهای تخصیص ترافیک بکار برده می ...



