دوره 1, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
مسیریابی بهینه بر اساس معیار زمان با توجه به شرایط متغیر ترافیکی
(پژوهشگاه حمل و نقل طراحان پارسهParseh Designers Transportation Research Institute, 2010-06-22)یکی از مهم ترین کاربردهای سیستمهای اطلاعات مکانی تسهیل و بهبود حمل و نقل است. در این زمینه قابلیتهای تجزیه و تحلیل شبکه در سیستمهای اطلاعات مکانی از جمله محاسبه کوتاه ترین مسیر میتواند بسیار مفید ...
-
تعیین تعداد بهینه اتصال بر اساس معیار نزد یکی نتایج تخصیص به مشاهدات حجم در کمان: مطالعه موردی شهر مشهد
(پژوهشگاه حمل و نقل طراحان پارسهParseh Designers Transportation Research Institute, 2010-06-22)اهمیت پیشبینی حجم جریان در کمانها برای برنامهریزی و سیاستگذاری دقیق و قوی، بررسی تأثیر اتصالها بهعنوان یکی از اجزاء شبکه و تعیین تعداد بهینه آنها برای ناحیههای ترافیکی را میطلبد. مطالعات نسبتا اندکی به بررسی تاثیر ...
-
ارزیابی ریسک آتش سوزی قطارهای مسافری ایران با استفاده از رویکرد FMEA فازی- تئوری گِرِی
(پژوهشگاه حمل و نقل طراحان پارسهParseh Designers Transportation Research Institute, 2010-06-22)این مقاله مربوط به کاربرد رویکردی مبتنی بر ریسک، به منظور ارزیابی عملکرد ایمنی صنعت ریلی ایران، در برخی سطوح شناخته شده ریسک حریق در قطار مسافری است. اهمیت بررسی حریق از آنان جهت است که عوامل تأثیرگذار برآن عموما در اختیار ...
-
تأثیر بافتدرشت روسازی درکنترل لغزندگی و کاهش تصادفات جاده ای
(پژوهشگاه حمل و نقل طراحان پارسهParseh Designers Transportation Research Institute, 2010-06-22)اصطکاک و شرایط رویه روسازی از معمولترین شاخصهای مسائل ایمنی است، به نحوی که در صورت نداشتن ضریب اصطکاک کافی، بروز تصادفات ناشی از لغزندگی تقریبا اجتنابناپذیر خواهد بود. بافتدرشت به عنوان بخشی از مجموعه روسازی به بهبود ...
-
بررسی تأثیر تعداد پایه های میانی در تعداد مودهای مؤثر در ارزیابی لرزه ای پلها به روش تحلیل پو ش آور مودال
(پژوهشگاه حمل و نقل طراحان پارسهParseh Designers Transportation Research Institute, 2010-06-22)آنالیز استاتیکی غیرخطی در طول دهه اخیر یک روش عمومی برای ارزیابی لرزه ای ساختمانها بوده است، با این حال مزیت اصلی آن یعنی هزینه الگوریتمهای کم آن در قیاس با روش دینامیکی غیرخطی، با محدودیت ذاتی آن برای ساختمانها در جائی ...



