مرور دوره 1, شماره 2 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
بهینه سازی عملکرد ترافیکی بزرگراه به روش مدیریت شیب راهه با استفاده از یک مدل برنامه ریزی ریاضی
(پژوهشگاه حمل و نقل طراحان پارسهParseh Designers Transportation Research Institute, 2009-12-22)مدیریت حمل ونقل با توجه به معضلات کنونی ترافیک شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار شده و مورد توجه روزافزون مدیران و برنامه ریزان شهری حتی در کشورهای در حال توسعه قرار گرفته است. مدیریت شیب راهه های بزرگراه از جمله اقدامات ...
-
تحلیل آماری دماهای یخبندان با رویکرد مدیریت ریسک یخبندان های جاده ای در استان های لرستان و چهارمحال و بختیاری
(پژوهشگاه حمل و نقل طراحان پارسهParseh Designers Transportation Research Institute, 2009-12-22)با هدف تحلیل آماری ویژگی های یخبندان در زاگرس مرکزی با تاکید بر منطقه لرستان و چهارمحال و بختیاری، داده های دمای حداقل روزانه 14 ایستگاه هواشناسی ) سینوپتیک و کلیماتولوژی ( در منطقه مورد استفاده قرار گرفت. بر اساس این داده ...
-
مدل تخصیص ناوگان گشتهای امداد خودرو در شبکه بزرگراهی شهری
(پژوهشگاه حمل و نقل طراحان پارسهParseh Designers Transportation Research Institute, 2009-12-22)کاهش مدت زمان پاسخگویی به حوادث یکی از اهداف برنامه های مدیریت حوادث است. برنامه گشتهای امداد خودرو به عنوان جزیی از سیستم مدیریت حوادث می تواند نقش موثری در برطرف نمودن سریع حادثه از طریق کاهش مدت زمان شناسایی، تایید و ...
-
مقاومسازی لرز ه ای پلهای قوسی مصالح بنایی به روش پس تنیدگی با استفاده از روش المان مجزا
(پژوهشگاه حمل و نقل طراحان پارسهParseh Designers Transportation Research Institute, 2009-12-22)تحلیل جامع سازه های مصالح بنایی (از جمله بن اهای تاریخی مانند پل های قوسی(چالش های مهمی را در مقابل مهندسان طراح ایجاد می کند که شاید بتوان این چالش ها را به پیچیدگی های الگوهای خاص رفتاری به دلیل وجود ناپیوستگی ها و ...



