نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorسجادیان, فاطمهfa_IR
dc.contributor.authorشیخ, رضاfa_IR
dc.contributor.authorسوری, محمد احسانfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T06:11:23Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T06:11:23Z
dc.date.available1399-07-09T06:11:23Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T06:11:23Z
dc.date.issued2017-02-19en_US
dc.date.issued1395-12-01fa_IR
dc.date.submitted2016-09-16en_US
dc.date.submitted1395-06-26fa_IR
dc.identifier.citationسجادیان, فاطمه, شیخ, رضا, سوری, محمد احسان. (1395). شناسایی و تحلیل عوامل تاثیرگذار تبلیغات کلامی در بازاریابی مقاصد گردشگری با رویکرد تئوری مجموعه راف و نتنوگرافی (مطالعه موردی: شیراز، اصفهان و تهران). گردشگری و توسعه, 5(3), 98-117. doi: 10.22034/jtd.2020.110387fa_IR
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22034/jtd.2020.110387
dc.identifier.urihttp://www.itsairanj.ir/article_110387.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/297262
dc.description.abstractانتقال و اشتراک تجربیات از طریق تبلیغات نوشتاری به عنوان یکی از ویژگی های شبکه های اجتماعی محسوب می شود؛ به طوری که امروزه رفتار گردشگران در انتخاب مقصد گردشگری تا حد زیادی متاثر از توصیه های نوشتاری در فضای مجازی می باشد. تحلیل و تفسیر این کامنتهای بعضاً ناقص در فضای اینترنت و شبکه های مجازی نیازمند به کارگیری ابزاری علمی می باشد تا مدیران را در تصمیم گیری آتی کمک نماید. تلفیق رویکرد نتنو گرافی و تئوری مجموعه راف می تواند الگوهای حاکم بر رفتار مشتریان را استخراج نماید که محققان در این مقاله بر روی گردشگران شهرهای شیراز، اصفهان و تهران مبتنی بر اطلاعات نوشتاری سایت TripAdvisor.comبه کار گرفته اند. بر اساس رویکرد مردم نگاری در فضای مجازی عوامل مهم شناسایی و براساس نتایج حاصل از نرم افزار Rosettaهشت قاعده حاکم بر رفتار گردشگران استخراج و مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت. به عنوان نتیجه کلی چشم نوازبودن، جاذبه های فرهنگی، امنیت، وضعیت رفاهی، هزینه ها، برخورد با مسافران از عوامل تاثیرگذار شناخته شدند.fa_IR
dc.format.extent1552
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherانجمن علمی گردشگری ایرانfa_IR
dc.relation.ispartofگردشگری و توسعهfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Tourism and Developmenten_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22034/jtd.2020.110387
dc.subjectتئوری مجموعه رافfa_IR
dc.subjectسیگنال های رفتاریfa_IR
dc.subjectنتنوگرافیfa_IR
dc.subjectشبکه های اجتماعیfa_IR
dc.subjectگردشگریfa_IR
dc.titleشناسایی و تحلیل عوامل تاثیرگذار تبلیغات کلامی در بازاریابی مقاصد گردشگری با رویکرد تئوری مجموعه راف و نتنوگرافی (مطالعه موردی: شیراز، اصفهان و تهران)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکترا مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت، دانشگاه الزهراfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار و عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه شاهرودfa_IR
dc.contributor.departmentدانش آموخته MBA دانشگاه صنعتی شاهرودfa_IR
dc.citation.volume5
dc.citation.issue3
dc.citation.spage98
dc.citation.epage117


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد