مرور دوره 5, شماره 2 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
ارایه مدل امکان سنجی محصولات گردشگری خلاق در چارچوب کارت امتیازی متوازن
(انجمن علمی گردشگری ایران, 2016-11-21)گردشگری خلاق در ابتدا به عنوان یک گردشگری دنج مطرح شد که عبارت بود از نوعی گردشگری که به گردشگران این امکان را می دهد تا پتانسیل خلاقانه خود را توسعه بخشند. با توسعه گردشگری خلاق، قلمرو و تنوع گردشگری تحت پوشش آن، گسترش ...
-
تعیین عوامل موثر بر وفاداری گردشگران نسبت به مناطق گردشگری، مطالعه موردی: شهرستانهای مسجدسلیمان، اندیکا و لالی
(انجمن علمی گردشگری ایران, 2016-11-21)وفاداری گردشگری به مقصد خاص یک موضوع کلیدی در مدیریت گردشگری است. به طوری که امروزه مفهوم وفاداری به عنوان یک نیروی محرک اصلی و یکی از شاخص های مهم موفقیت در بازاریابی و منابع گردشگری به رسمیت شناخته شده است.این پژوهش با ...
-
برآورد ارزش غیراستفادهای مجموعة تاریخی ـ فرهنگی آرامگاه بوعلیسینا با استفاده از روش ارزشگذاری مشروط
(انجمن علمی گردشگری ایران, 2016-11-21)آرامگاه بوعلیسینا یکی از جاذبههای گردشگری استان همدان و از مناطق مهم گردشگری ایران است؛ بهطوریکه مطالعة ارزش اقتصادی گردشگری آن میتواند در پیشبینی نیازها و رفع کمبودها و توسعة گردشگری منطقه مؤثر باشد. هدف این پژوهش، ...
-
شناسایی عوامل موثر و اولویت بندی فعالیت های گردشگری ورزشی با استفاده از فنون تصمیم گیری چند معیاره (نمونه موردی: استان چهارمحال و بختیاری)
(انجمن علمی گردشگری ایران, 2016-11-21)با توجه به لزوم تقویت و توسعه صنعت گردشگری برای دستیابی به اعتبار و جایگاه واقعی خود در سطح بین المللی، بایستی بخش های مختلف این صنعت را شناسایی کرد و به بخش های پراهمیت تر توجه ویژه ای مبذول داشت. یکی از این بخش های مهم ...



