مرور دوره 8, شماره 1 بر اساس موضوع "تعاملات توصیه‌ای اینترنتی"

  • تحلیل مسیر از نوآوری بازاریابی تا ارزش ویژه برند در صنعت رستوران 

    امینی, علیرضا؛ دولتشاه, پیمان؛ فتاحی, حمیدرضا؛ دانش, مژگان (انجمن علمی گردشگری ایران, 2019-05-22)
    امروزه با وجود رقابت شدیدی که در صنعت رستوران وجود دارد، اتخاذ نوآوری‌های بازاریابی جهت کسب رضایت مشتریان امری اجتناب‌ناپذیر است. اکثر شرکت‌ها بدنبال تعاملات توصیه‌ای شفاهی و اینترنتی که توسط مشتریان راضی صورت می‌گیرد، جهت ...