دوره 7, شماره 3
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند مقصد بر وفاداری گردشگران به منطقه گردشگری شیراز
(انجمن علمی گردشگری ایران, 2018-11-22)برندسازی مقصد،یکی از مهمترین مباحث درحوزه بازاریابی گردشگری است. لذا، هدف پژوهش حاضر، بررسی تاثیر ارزش ویژه برند مقصد بر وفاداری گردشگران به شهر شیراز به منظور افزایش گردشگران و برندسازی مقصد است.پژوهش حاضر از نظرهدف کاربردی ...
-
ارزیابی و انتخاب ژئوتریل های ژئوپارک پیشنهادی غرب خراسان رضوی
(انجمن علمی گردشگری ایران, 2018-11-22)ژئوتریل یا مسیرهای زمین شناختی، بهترین مسیرهای پیاده یا سواره برای دسترسی به سایت های میراث زمین شناسی و ژئومورفولوژیکی به منظور گردشگری هستند. معمولاٌ ژئوسایتها پراکنده هستند و آنهایی که در مناطق صعب العبور کوهستانی، جنگلی ...
-
توسعه پایدار گردشگری در روستای ابیانه با استفاده از رویکرد پویایی سیستم
(انجمن علمی گردشگری ایران, 2018-11-22)گردشگری روستایی یکی از بزرگترین پدیدههای اقتصادی-اجتماعی-زیستمحیطی جهانی برای کمک به توسعه نواحی روستایی و رفع مشکلات این نواحی است. در کشور ما نیز با توجه به روند روزافزون تخریب روستاها و کاهش رونق کشاورزی، توسعه گردشگری ...
-
بررسی تحلیلی پارامترهای مؤثر بر ردپای بوم شناختی گردشگران منطقه تاریخی بیستون کرمانشاه با استفاده از روش آماری تجزیه مؤلفه های اصلی
(انجمن علمی گردشگری ایران, 2018-11-22)صنعت گردشگری با توجه به ویژگیهای محیط پذیرنده و نیز خصوصیات گردشگران میتواند بر روی محیط تأثیر گذار باشد. علاوه بر ویژگیها و منابع طبیعی مقصد، خصوصیات جمعیت شناختی همچون درآمد، سن و تحصیلات بر روی رفتارهای گردشگران و ...
-
تاثیر پیچیدگی برند مکان بر تبلیغات شفاهی با رویکرد مقایسه ای (مورد مطالعه: ساکنان و گردشگران خارجی شهر کرمان)
(انجمن علمی گردشگری ایران, 2018-11-22)برند، منبعی قوی از ارتباطات احساسی وشناختی است که منجر به تجربیات به یاد ماندنی از یک مکان، یک شهر یا یک نام و نشان تجاری می شود. هدف مطالعه بررسی تاثیر همزمان برندسازی مکان بر ساکنان و گردشگران خارجی است. جامعه آماری پژوهش ...
-
مدل فرایندی توسعه پایدار گردشگری جمهوری اسلامی ایران (نظریه ای داده بنیاد با تاکید بر برنامههای پنج سالهی توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی)
(انجمن علمی گردشگری ایران, 2018-11-22)صنعت گردشگری در ایران متناسب با تحولات سیاسی، فراز و فرودهای زیادی را پشت سر گذاشته است. اسناد بالادستی این صنعت، به خوبی میتواند جایگاه آن را مشخص کند. در تحقیق حاضر، توسعه پایدار گردشگری در برنامههای پنج ساله-ی توسعه ...
-
تحلیل تاثیرات متقابل صنعت بیمه و گردشگری در ایران با رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری
(انجمن علمی گردشگری ایران, 2018-11-22)توسعه صنعت گردشگری درگرو رشد همزمان خدمات متنوع قابلارائه است. در این میان خدماتی که موجب اطمینان و آسودگی خاطر گردشگران نسبت به رویدادهای حین سفر میشود، افزایش رضایت آنها و بهتبع آن افزایش تقاضا در این بخش را در پی ...



