دوره 7, شماره 15
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی روند تغییرات شاخصهای سازمان یادگیرنده در معاونت آموزشی سازمان صدا و سیما طی سالهای 1383 تا 1388
(دانشگاه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانIRIB University, 2011-03-21)سازمان صدا وسیما بهعنوان یک دانشگاه عمومی و معاونت آموزشی سازمان بهعنوان قلب تپنده آن باید خود را کارآمدترین، بروز ترین و خلاق ترین بخش سازمان برساند برای تحقق این امر چارهای جز رویکرد به شیوههای نوین مدیریت ...
-
موسیقی و پیامهای رادیویی
(دانشگاه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانIRIB University, 2011-03-21)مقالة حاضر به بررسی نقش موسیقی در اثربخشی پیامهای سلامت در شبکة رادیویی سلامت میپردازد و هدف اصلی این است که موسیقی مورد علاقة مخاطبان برای پخش از شبکة سلامت که سبب تأثیرگذاری بیشتر پیام در آنها نیز میشود، چه ...
-
ضرورت نگاشت مسیر فناوری در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
(دانشگاه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانIRIB University, 2011-03-21)در حالی که سازمانهای پخشگسترده[1] در حال گذار از آنالوگ به دیجیتال مجبور به صرف هزینههای گزافی هستند، سرویسدهندههای جدید با استفاده از زیرساختهای جدیدی چون مخابرات سیار، مدمهای DSL، ...
-
نقش بودجهبندی عملیاتی در مدیریت منابع انسانی؛ رهیافتی نظری در مدیریت رسانه
(دانشگاه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانIRIB University, 2011-03-21)بودجه به عنوان اهرمی اصلی در برنامه ریزی و مدیریت هر سازمان به شمار میآید. سازمانها نیز به طور کلی، به دنبال استفاده مطلوب از هزینههای انجام شده و کسب بیشترین بهرهوری و تحقق اهداف از پیش تعیین شده با به کارگیری ...
-
عاشیق: خنیاگر خلق؛ بررسی خاستگاه هنرعاشیقی
(دانشگاه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانIRIB University, 2011-03-21)مقالة حاضر به معرفی عاشیق و دستانهای عاشیقی پرداخته و خاستگاههای گوناگون این هنر را در گذشته بررسی نموده است. در بخش ابتدایی مفهوم خنیاگری مورد توجه قرار گرفته و نمونههای آن در مناطق گوناگون جهان بررسی گردیده ...
-
نقش اینترنت بهعنوان رسانهای مجازی در مدیریت بحران اجتماعی
(دانشگاه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانIRIB University, 2011-03-21)بحرانهای گوناگون جزء جدایی ناپذیر زندگی بشر امروزه شده است. با توجه به نقش گسترده رسانهها در ابعاد مختلف زندگی بشر و رشد روز افزون استفاده از اینترنت و فضای مجازی، شناسایی نقش این رسانههای نوین (رسانههای مجازی) ...



