نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorخسرونژاد, مرتضیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T05:32:05Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T05:32:05Z
dc.date.available1399-07-09T05:32:05Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T05:32:05Z
dc.date.issued2020-02-20en_US
dc.date.issued1398-12-01fa_IR
dc.date.submitted2020-04-23en_US
dc.date.submitted1399-02-04fa_IR
dc.identifier.citationخسرونژاد, مرتضی. (1398). دیدگاه: گفت‌وگو با طرف سوم درباره‌ی تنگناهای ادبی و فلسفی در ترویج و تحقیق فبک در ایران. مطالعات ادبیات کودک, 10(2), 169-200. doi: 10.22099/jcls.2020.5607fa_IR
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22099/jcls.2020.5607
dc.identifier.urihttp://jcls.shirazu.ac.ir/article_5607.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/283848
dc.description.abstractهدف مقاله‌ی حاضر گفت‌وگو با مروجان، محققان، دانشجویان و علاقه‌مندان فلسفه برای کودکان در ایران درباره‌ی تنگناهای ادبی و فلسفی است که برخی مروجان و محققان این قلمرو با آن مواجهند. به این منظور با بررسی و نقد مقاله‌ی «نگاهی دوباره به ویژگی فلسفی و ادبی داستانها در برنامه‌ی فبک» نوشته‌ی سعید ناجی و لیلا حبیبی عراقی کوشش شده است که با توجه به تعریف و ملاکهای مقاله‌ی دیالوجیک، به این پرسش اصلی پاسخ داده شود که آیا مقاله‌ی یادشده دیالوجیک (گفت‌وگومدار) است؟ این مقاله همچنین کوشیده است با نشان دادن تنگناهای ادبی و فلسفی که نویسندگان نهفته در متن یادشده با آن مواجه‌اند، برخی دشواریهای موجود در راه تحقق اهداف فبک در ایران را، با خوانندگان خود در میان گذارد.fa_IR
dc.format.extent715
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه شیرازfa_IR
dc.relation.ispartofمطالعات ادبیات کودکfa_IR
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22099/jcls.2020.5607
dc.subjectکلیدواژه‌ها: فلسفه برای کودکانfa_IR
dc.subjectداستان‌های فکریfa_IR
dc.subjectادبیات کودکfa_IR
dc.subjectمقاله‌ی دیالوجیکfa_IR
dc.subjectنقد فبکfa_IR
dc.titleدیدگاه: گفت‌وگو با طرف سوم درباره‌ی تنگناهای ادبی و فلسفی در ترویج و تحقیق فبک در ایرانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه شیرازfa_IR
dc.citation.volume10
dc.citation.issue2
dc.citation.spage169
dc.citation.epage200


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد