• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مطالعات ادبیات کودک
    • دوره 1, شماره 2
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مطالعات ادبیات کودک
    • دوره 1, شماره 2
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    در جست‌وجوی استقلال انتخاب متن‌های ادبی مناسب برای برنامه‌ی «فلسفه برای کودکان»

    (ندگان)پدیدآور
    فرزان فر, جوادقائدی, یحیینقیب زاده, میرعبدالحسینمحمودنیا, علیرضا
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    250.5کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    مقاله­ی حاضر برای این­که نشان دهد برنامه‌ی «فلسفه برای کودکان»، می­‌تواند برای رسیدن به هدف عمده‌ی خویش یعنی دست­یابی به استقلال از داستان­‌های موجود در ادبیات کودک بهره گیرد، به تحلیل محتوایی از نوع تأملی یا فکری چند داستان در این گستره پرداخت. یافته­های پژوهش نشان داد، آثار یاد شده به خوبی می‌توانند به یاری برنامه‌ی «فلسفه برای کودکان» بشتابند و  نیازهای آنان را پاسخ گویند؛ همچنین مشخص شد که همانندی­های بسیاری میان دیدگاه­های مرتضی خسرونژاد، ماریا نیکولایوا و برونو بتلهایم با یافته­های این تحقیق وجود دارد. واژه‌های کلیدی:
    کلید واژگان
    ادبیات کودک
    استقلال
    برنامه­ی فلسفه برای کودکان
    داستان

    شماره نشریه
    2
    تاریخ نشر
    2011-02-20
    1389-12-01
    ناشر
    دانشگاه شیراز
    سازمان پدید آورنده
    دانشگاه تربیت معلم تهران
    دانشگاه تربیت معلم تهران
    دانشگاه تربیت معلم تهران
    دانشگاه تربیت معلم تهران

    URI
    https://dx.doi.org/10.22099/jcls.2012.440
    http://jcls.shirazu.ac.ir/article_440.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/283720

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب