دوره 3, 1 (پیاپی 3)
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی نقش عوامل آمیخته بازاریابی در میزان فروش محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات, 2009-03-21). در این پژوهش تلاش شده است تا پس از شناسایی عوامل و شاخص های آمیخته های با زاریابی در محصولات نسبت به مشخص نمودن میزان تأثیر هر عامل بر میزان فروش از دید « کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان » مشتریان اقدام ...
-
مقایسه مهارت های مدیران فرهنگی و غیر فرهنگی در ایران مطالعه موردی: مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان هلال احمر
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات, 2009-03-21)در این پژوهش در راستای تبیین و مقایسه میزان مهارت های مدیران فرهنگی و غیر فرهنگی نخست به اهمیت و نقش مدیریت و مهارت های مدیریتی در پیشبرد اهداف سازمانی پرداخته و جایگاه مدیریت منابع انسانی در فرآیند مدیریت توصیف ...
-
بررسی تاثیرسازمان های غیر دولتی بر رفتار فرهنگی جوانان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات, 2009-03-21)این پژوهش، با هدف بررسی تأ ثیر سازمان های غیر دولتی بر رفتار فرهنگی جوانان، جامعه آماری متشکل از 15 ساله سازمان های غیر دولتی جوانان مجوزدار را به روش توصیفی- تحلیلی مورد آزمون - اعضای رده سنی 29 قرار داده است ...
-
آسیب شناسی عدم اجرای قانون منع کار کودک و ارائه الگوی مناسب اجرای آن
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات, 2009-03-21)هدف این پژوهش، آسیب شناسی عدم اجرای قانون منع کار کودک و ارائه الگوی مناسب جهت اجرای این قانون است. پژوهش حاضر، این فرضیه را که از بین عوامل مختلف، عامل اقتصادی مهمترین عامل اجرای قانون منع کار کودک است ، مورد ...
-
بررسی نقش و جایگاه ارزیابی عملکرد در موفقیت و بهبود فعالیت های فرهنگی نمایندگی های فرهنگی در خارج از کشور
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات, 2009-03-21)در این مقاله در راستای تبیین نقش و جایگاه ارزیابی عملکرد در موفقیت و بهبود فعالیت های فرهنگی نمایندگی های فرهنگی در خارج از کشور ، نخست مفهوم ارزیابی عملکرد ارائه گردیده و سپس با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی ...
-
بررسی ارتباط فرهنگ با نظریه نمایندگی مبتنی بر رویکرد مدیریت سود
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات, 2009-03-21). این پژوهش به منظور مطالعه ارتباط فرهنگ با نظریه نمایندگی در شرکت های فعال بورس اوراق بهادار تهران به کمک مدل هافستد، ابعاد چهارگانه تئوری نمایندگی را مورد بر رسی قرار داده و ارتباط تأثیر آن بر مولف ه های تئوری ...
-
نقش مدرسه در باز تولید نظام سیاسی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات, 2009-03-21)این پژوهش با هدف بررسی نقش مدرسه در بازتولید نظام سیاسی کشور، به بررسی نقش مدرسه و نظام آموزشی در تربیت نسلی موثر در بازتولید نظام سیاسی و جامعه پذیری سیاسی پرداخته است . به همین منظور با استفاده از دیدگاه ...



