مرور دوره 4, 1 (پیاپی 7) بر اساس عنوان

  • ارزیابی عملکرد برنامه‌های شبکه سه سیما از دیدگاه صاحب نظران رسانه و جوانان 

    عباسی, دکتر ابراهیم؛ کاشانی اسدی, جواد (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات, 2010-03-21)
    در این پژوهش به منظور ارزیابی عملکرد برنامه‌های شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ‌ایران، پژوهشگران  به بررسی دیدگاههای صاحب نظران رسانه و جوانان می‌پردازند و ضمن بررسی جایگاه رسانه، رسالت شبکه‌ی سه سیما با تبیین اهمیت ارزیابی ...

  • بررسی ساختار پایگاه الکترونیکی مجلات علمی‌دانشگاه آزاد اسلامی 

    حاجی شمسایی, علی؛ صبوری, صمد؛ فتحی, سروش (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات, 2010-03-21)
    کمیسیون بررسی و تایید مجلات علمی ‌دانشگاه آزاد اسلامی‌تاکنون مجوز چاپ و انتشار221 عنوان مجله در زمینه‌های مختلف علمی‌ را صادر نموده است که واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی ‌در سرتاسر کشور صدها شماره از این مجلات علمی‌ را به ...

  • بررسی عوامل فرهنگی ـ اجتماعی موثر برفرهنگ کارآفرینی (مطالعه موردی زنان کارآفرین تهران و حومه) 

    نوابخش, دکتر مهرداد؛ زارع هرفته, مرضیه (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات, 2010-03-21)
    هدف از انجام این پژوهش بررسی عوامل فرهنگی ـ اجتماعی  موثر برفرهنگ کارآفرینی زنان می‌باشد. نمونه پژوهش شامل 150 نفر از زنان کارآفرین تهران و کرج می‌باشد که بصورت سرشماری انتخاب شده‌اند. و در پژوهش حاضر از روش پیمایشی و ...

  • جامعه اطلاعاتی: فرصت‌ها وچالش‌های فراروی ایران 

    مظاهری, دکتر محمدمهدی؛ احمدزاده, داود (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات, 2010-03-21)
    رشد و توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات و بررسی زمینه‌های اجتماعی و بنیان‌های فرهنگی آن به طورکلی و بررسی تحلیل موانع ساختاری آن به طور خاص و ارائه راهکارهایی برای بهبود شرایط برنامه ریزی آینده در ایران، موضوع این مقاله را ...

  • زن منشی وتاثیر آن بر حسابرسی (با تاکید بر حسابرسی صورتهای مالی) 

    عبدلی, دکتر محمد رضا (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات, 2010-03-21)
    پژوهش حاضر به بررسی تاثیرات رفتاری  مولفه فرهنگی زن منشی بر اساس مدل ‌هافستد بر حرفه حسابرسی ایران پرداخته است شناسایی وجود چنین تاثیراتی و ابعاد آن می‌تواند به شناسایی بهتر رفتار حسابرسان و بهبود کیفیت خدمات حرفه‌ای آنها ...

  • طراحی الگوی مدیریت بازاریابی فرهنگی با رویکرد توسعه فرهنگی 

    رسولی, اسحق (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات, 2010-03-21)
    این مقاله در صدد ارائه الگویی مناسب برای مدیریت بازاریابی فرهنگی با رویکرد توسعه فرهنگی است. در ابتدا ضرورت مدیریت و مهندسی فرهنگی در عصری که شاهد جهانی شدن و رقابت تنگاتنگ فرهنگ‌ها هستیم، با ابزارهای  نوین و اثربخش، مورد ...