مرور دوره 4, 1 (پیاپی 7) بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
ارزیابی عملکرد برنامههای شبکه سه سیما از دیدگاه صاحب نظران رسانه و جوانان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات, 2010-03-21)در این پژوهش به منظور ارزیابی عملکرد برنامههای شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران، پژوهشگران به بررسی دیدگاههای صاحب نظران رسانه و جوانان میپردازند و ضمن بررسی جایگاه رسانه، رسالت شبکهی سه سیما با تبیین اهمیت ارزیابی ...
-
بررسی ساختار پایگاه الکترونیکی مجلات علمیدانشگاه آزاد اسلامی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات, 2010-03-21)کمیسیون بررسی و تایید مجلات علمی دانشگاه آزاد اسلامیتاکنون مجوز چاپ و انتشار221 عنوان مجله در زمینههای مختلف علمی را صادر نموده است که واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سرتاسر کشور صدها شماره از این مجلات علمی را به ...
-
بررسی عوامل فرهنگی ـ اجتماعی موثر برفرهنگ کارآفرینی (مطالعه موردی زنان کارآفرین تهران و حومه)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات, 2010-03-21)هدف از انجام این پژوهش بررسی عوامل فرهنگی ـ اجتماعی موثر برفرهنگ کارآفرینی زنان میباشد. نمونه پژوهش شامل 150 نفر از زنان کارآفرین تهران و کرج میباشد که بصورت سرشماری انتخاب شدهاند. و در پژوهش حاضر از روش پیمایشی و ...
-
جامعه اطلاعاتی: فرصتها وچالشهای فراروی ایران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات, 2010-03-21)رشد و توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات و بررسی زمینههای اجتماعی و بنیانهای فرهنگی آن به طورکلی و بررسی تحلیل موانع ساختاری آن به طور خاص و ارائه راهکارهایی برای بهبود شرایط برنامه ریزی آینده در ایران، موضوع این مقاله را ...
-
زن منشی وتاثیر آن بر حسابرسی (با تاکید بر حسابرسی صورتهای مالی)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات, 2010-03-21)پژوهش حاضر به بررسی تاثیرات رفتاری مولفه فرهنگی زن منشی بر اساس مدل هافستد بر حرفه حسابرسی ایران پرداخته است شناسایی وجود چنین تاثیراتی و ابعاد آن میتواند به شناسایی بهتر رفتار حسابرسان و بهبود کیفیت خدمات حرفهای آنها ...
-
طراحی الگوی مدیریت بازاریابی فرهنگی با رویکرد توسعه فرهنگی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات, 2010-03-21)این مقاله در صدد ارائه الگویی مناسب برای مدیریت بازاریابی فرهنگی با رویکرد توسعه فرهنگی است. در ابتدا ضرورت مدیریت و مهندسی فرهنگی در عصری که شاهد جهانی شدن و رقابت تنگاتنگ فرهنگها هستیم، با ابزارهای نوین و اثربخش، مورد ...



