مرور دوره 7, شماره 1 بر اساس موضوع "خودکارآمدی کامپیوتر"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
ارائهی مدلی برای رضایت از یادگیری در مدارس هوشمند بر اساس خودکارآمدی کامپیوتر، قابلیت سیستم، ویژگی محتوی و تعامل با نقش واسطه-ای انتظار عملکرد و جو یادگیری
(دانشگاه شیراز با همکاری انجمن مطالعات برنامه درسی, 2017-08-23)هدف از پژوهش حاضر، ارائهی مدلی برای رضایت از یادگیری بر اساس نظریهی شناختی- اجتماعی بندورا در مدارس هوشمند است. به این منظور تعداد 383 نفر (210 پسر و 173 دختر) از دانشآموزان پایهی دوم راهنمایی مدارس هوشمند شهر شیراز ...



