دوره 2, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی تأثیر جو اجتماعی مدارس بر رشد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان دختر دورهی راهنمایی: مطالعهی موردی شهر همدان
(دانشگاه شیراز با همکاری انجمن مطالعات برنامه درسی, 2013-02-19)هدف اصلی این پژوهش بررسی تأثیر جو اجتماعی مدارس بر رشدمهارتهای اجتماعی دانشآموزان دختر دورهی راهنمایی شهر همدان در سال تحصیلی 90-89 میباشد. روش تحقیق، توصیفی از نوع همبستگی است. جامعهی آماری پژوهش شامل کلیه دانشآموزان ...
-
امکان سنجی برنامه ریزی درسی دوزبانه در آموزش ابتدایی مطالعهی موردی استانهای آذربایجان شرقی و غربی
(دانشگاه شیراز با همکاری انجمن مطالعات برنامه درسی, 2013-02-19)این پژوهش به بررسی مسألهی امکانسنجی برنامهریزی درسی دوزبانه(فارسی و ترکی) در آموزش ابتدایی از منظر مدیران و معلمان در دو استان آذربایجان شرقی و غربی پرداخته است. پژوهش حاضر از نوع کاربردی بوده، برای اجرای آن از روش ...
-
جذابیت، کاربرد و فهم درسِ"دین و زندگی" سوم متوسطه ( نگرش دانش آموزان و تبیین علّی آن)
(دانشگاه شیراز با همکاری انجمن مطالعات برنامه درسی, 2013-02-19)هدف این پژوهش«بررسی نگرش دانشآموزان پایهی سوم متوسطهی شهر نیشابور به درس دین و زندگی» بوده است. سه پرسش نامهی نگرش سنج به مطلوبیت درس (ناظر بر سه مقولهی جذابیت،اهمیت و فهم)،نگرش سنج به معلم و مقیاس هویت دینی،به عنوان ...
-
بررسی کاربرد روش تدریس مبتنی بر روی کرد سازنده گرایی در آموزش عالی: مطالعه موردی گروه علوم اجتماعی دانشگاه مازندران
(دانشگاه شیراز با همکاری انجمن مطالعات برنامه درسی, 2013-02-19)هدف تحقیق حاضر، بررسی میزان به کارگیری روشهای تدریس مبتنی بر روی کرد سازندهگرایی در بین اعضای هیأت علمی گروه علوم اجتماعی دانشگاه مازندران است. روش تحقیق مطالعهی حاضر، توصیفی- پیمایشی است. جامعهی آماری پژوهش را اعضای ...



