دوره 1, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
امکان سنجی اجرای برنامهریزی درسی مدرسه محور در دبیرستانهای شهر کرمانشاه
(دانشگاه شیراز با همکاری انجمن مطالعات برنامه درسی, 2012-02-20)این مقاله با هدف امکان سنجی اجرای برنامهریزی درسی مدرسه محور، در دبیرستانهای شهر کرمانشاه تهیه شده است. بدین منظور چهار متغیر دانش، نگرش، مهارت و امکانات در دو گروه مدیران و دبیران، مورد سنجش و بررسی قرار گرفت. برای سنجش ...
-
ارائهی الگوی مطلوب طراحی برنامهی درسی بین رشتهای کارشناسی علوم اجتماعی
(دانشگاه شیراز با همکاری انجمن مطالعات برنامه درسی, 2012-02-20)اکنون برنامهی درسی حوزهی علوماجتماعی دربرگیرندهی رشتهها و گرایشهایی است که جمعاً دارای 8 شاخه است. در ساختار نظامهای آموزشی پیشرفته دنیا، همچون آمریکا، کانادا، استرالیا و بیشتر کشورهای اروپایی، علوم اجتماعی دارای ...
-
بررسی میزان آزادی علمی استادان دانشگاه شیراز با توجه به متغیرهای جمعیتشناختی
(دانشگاه شیراز با همکاری انجمن مطالعات برنامه درسی, 2012-02-20)هدف پژوهش حاضر بررسی میزان آزادی علمی استادان دانشگاه شیراز است. بدین منظور نمونهای به حجم 203 نفر با روش نمونهگیری طبقهای از بین استادان دانشکدهها انتخاب گردید. برای جمعآوری دادهها از پرسشنامهی محققساختهی بررسی ...



