مرور دوره 1, شماره 4 بر اساس موضوع "مصرف فرهنگی"
در حال نمایش موارد 1 - 2 از 2
-
جامعه شناسی مصرف موسیقی
(انجمن مطالعات فرهنگی و ارتباطات, 2005-11-22)یکی از دغدغه های نظری مهم در عرصه جامعه شناسی فرهنگ این است که چه عواملی نوع و میزان مصرف فرهنگی مردم را تعیین می کنند به میزانی که محصولات فرهنگی در جوامع افزایش می یابد و مصرف فرهنگی نقش بیشتری در خلق هویت ها و اقتصاد ...
-
خرده فرهنگ یا مصرف فرهنگی پژوهشی در بین دختران دانش آموز شهر تهران
(انجمن مطالعات فرهنگی و ارتباطات, 2005-11-22)تحولات چشم گیر در عر اصه فناوری ارتباطات و رشد مصرف گرایی نقش فرهنگ رسانه ای و فرهنگ عامه پسند جهانی در جامعه پذیری جوانان را افزایش داده است. از جمله نتایج تحولات فوق ، ظهور خرده فرهنگ ها و سبک زندگی متنوعی در بین جوانان ...



