دوره 17, شماره 35
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی عوامل موثر بر انتخاب استراتژی همکاری بین برند ها (شرکت های نهادینه شده) و استارت آپ ها: مطالعه موردی استارت آپ های پارک علم و فن آوری قزوین
(پژوهشکده توسعه تکنولوژی, 2019-03-21)هدف پژوهش حاضر بررسی عوامل موثر بر انتخاب استراتژی همکاری بین استارت آپ ها و برند ها می باشد. مدیران و کارشناسان شرکت های دانش بنیان فعال در پارک علم و فن آوری قزوین و نیز برخی از برندهای فعال در شهرک های صنعتی قزوین، به ...
-
چارچوب مفهومی برای بررسی و ارزیابی شهرکهای صنعتی ایران
(پژوهشکده توسعه تکنولوژی, 2019-03-21)چکیده مطالعة تجربیات موفق توسعة صنعتی در چندین کشور جهان از این حکایت دارد که یکی از مهمترین ابزارها در زمینة زیرساختهای توسعة صنعتی در دسترس دولتها، شهرکهای صنعتی بودهاند. این شهرکها به عنوان محلی برای تجمیع ...
-
تاثیر قابلیت فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکت: نقش میانجی گری قابلیت مدیریت فرآیند کسب و کار و قابلیت یکپارچگی زنجیره تامین
(پژوهشکده توسعه تکنولوژی, 2019-03-21)در عصر حاضر، شرکتها برای انطباق با شرایط متغیر در بازار و مقابله با رقبا بهدنبال کسب مزایای رقابتی هستند تا بتوانند زمینه ی بقای خود را در محیط پرتلاطم فراهم کرده و عملکرد بهتری از خود نشان دهند. تغییرات سریع فناوری ...
-
رتبه بندی عوامل تاثیرگذار بر موفقیت خوشههای صنعتی استان گیلان با استفاده از روش دیمتل خاکستری
(پژوهشکده توسعه تکنولوژی, 2019-03-21)ﺗﻮﺳﻌﻪ از ﻃﺮﯾﻖ ابداع خوشهای، ﻧﻘﺶ ﻣﺤﻮری را در سیاستهای اﻗﺘﺼﺎدی و ﺻﻨﻌﺘﯽ ﮐﺸﻮرﻫﺎی توسعهیافته اﯾﻔﺎ مینماید. از طرفی شناسایی عوامل اصلی موفقیت در خوشه و تعیین و تعریف شاخصها یکی از مهمترین گامهای برنامهریزی برای توسعه ...
-
بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر نوآوری خدمات در بانک گردشگری
(پژوهشکده توسعه تکنولوژی, 2019-03-21)امروزه صنعت بانکداری به عرصهای بدل شده است که نیاز به نوآوری در آن بیش از سایر صنایع خدماتی احساس میشود. هدف از این پژوهش بررسی عوامل و شاخصهای موثر بر نوآوری خدمات در بانک گردشگری است. جامعه آماری پژوهش کاربران، کاربران ...



