• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • تحقیقات مدیریت آموزشی
    • دوره 7, شماره 25
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • تحقیقات مدیریت آموزشی
    • دوره 7, شماره 25
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    تعیین رابطه سکوت سازمانی با بهره وری سازمانی در اداره آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر

    (ندگان)پدیدآور
    پدیدآور نامشخص
    Thumbnail
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    هدف از انجام این پژوهش، تعیین رابطه سکوت سازمانی با بهره وری سازمانی در اداره آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر است. پژوهش پیش رو، از نظر هدف کاربردی و از دید روش، در دسته پژوهش‌های توصیفی- همبستگی است. جامعه آماری آن، کلیه کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر هستند که داده‌های لازم با دو پرسش‌نامه 31 سوالی بهره وری و پرسش‌نامه 23  سوالی سکوت سازمانی واکولا و دیمیتریس (2007)  از 80 نفر از کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر که به روش نمونه برداری تصادفی ساده انتخاب شدند گردآوری شد. آزمون مدل مفهومی‌با استفاده از آزمون ضریب همبستگی پیرسون و با بکارگیری نرم افزار SPSS انجام شد. نتایج نشان دادند که سکوت سازمانی و مولفه‌های آن( سکوت تدافعی، نوع دوستانه، بی تفاوتی و مطیع) با بهره وری، کارائی و اثربخشی سازمانی اداره آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر ارتباط معناداری دارد.
    کلید واژگان
    سکوت سازمانی
    بهره وری سازمانی
    سکوت تدافعی
    نوع دوستانه
    بی تفاوتی و مطیع

    شماره نشریه
    25
    تاریخ نشر
    2015-11-22
    1394-09-01
    ناشر
    دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن
    Rudehen Islamic Azad University

    شاپا
    2008-6458
    URI
    https://jearq.riau.ac.ir/article_293.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/279164

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب