دوره 11, شماره 42
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
ارائه مدلی برای یادگیری حین کار معلمان با استفاده از نظریه زمینه محور
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهنRudehen Islamic Azad University, 2020-02-20)هدف این پژوهش ارائه مدلی برای یادگیری حین کار معلمان براساس زمینهی مدارسی با انگیزه تربیت مذهبی با شش دهه پیشینه است. در این پژوهش کیفی از نسخه نظامند روش تولید نظریه زمینه ای (داده بنیاد) و مدل پارادایمی پیشنهادی استراوس ...
-
رابطه گرانباری نقش و فرسودگی شغلی با نقش میانجی هوش عاطفی در معلمان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهنRudehen Islamic Azad University, 2020-02-20)هدف پژوهش حاضر، تبیین رابطه گرانباری نقش و فرسودگی شغلی با نقش میانجی هوش عاطفی در بود. پژوهش از لحاظ ماهیت، توصیفی و از نوع همبستگی می باشد. جامعه آماری شامل 250 نفر معلمان ابتدایی شهر اسفراین بود که بصورت نمونه برداری ...
-
اعتبار سنجی الگوی اختصاصی مدیریت مؤثر کلاس درس در علوم پزشکی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهنRudehen Islamic Azad University, 2020-02-20)کلاس درس خط مقدم جبهه تعلیم و تربیت است که مسئولیت اداره آن و تحقق اهداف آموزشی و درسی به عهده استاد است. هدف پژوهش حاضر اعتبار سنجی الگوی ارائهشده برای مدیریت مؤثر کلاس درس علوم پزشکی اصفهان است. توصیفی و جامعه آماری ...
-
بررسی تطبیقی دیدگاه اسلام و دیوید ویکارت در زمینه تربیت اوان کودکی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهنRudehen Islamic Azad University, 2020-02-20)افزایش روزافزون متقاضیان آموزشهای دوره اوان کودکی، نیاز والدین شاغل و جامعه، و حل مسائل حاکم بر سر راه آموزش اوان کودکی، ضرورت تهیه برنامههای کیفی و غنی را در این دوره نشان میدهد. به این خاطر هدف این پژوهش، بررسی تطبیقی ...
-
تبیین و درجه بندی ابعاد استقلال دانشگاهی با رویکرد دلیل گرا در دانشگاه آزاد اسلامی مازندران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهنRudehen Islamic Azad University, 2020-02-20)هدف پژوهش حاضر، تبین و درجه بندی ابعاد استقلال دانشگاهی با رویکرد دلیلگرا در دانشگاه آزاد اسلامی مازندران می باشد. این پژوهش با هدف کاربردی و با روش توصیفی از نوع پیمایشی صورت پذیرفت. جامعه آماری آن، شامل کلیه اعضای هیات ...



