نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمرشدلو, احسانfa_IR
dc.contributor.authorعلیپور, محمد صادقfa_IR
dc.contributor.authorعابدی, زهراfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T05:17:41Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T05:17:41Z
dc.date.available1399-07-09T05:17:41Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T05:17:41Z
dc.date.issued2015-07-23en_US
dc.date.issued1394-05-01fa_IR
dc.date.submitted2016-02-20en_US
dc.date.submitted1394-12-01fa_IR
dc.identifier.citationمرشدلو, احسان, علیپور, محمد صادق, عابدی, زهرا. (1394). بررسی راهکارهای ارتقای نوآوری محصول در یک بنگاه تولیدی )مطالعۀ موردی: شرکت ملی شیمی کشاورز(. پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار, 6(11), 63-76.fa_IR
dc.identifier.issn2008-8396
dc.identifier.urihttp://jebr.azad.ac.ir/article_527375.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/279014
dc.description.abstractنوآوری، به عنوان یک مؤلفۀ کلیدی و راهبردی برای رقابت یبودن مل تها، یکی از عوامل اصلی زیربنایی رقاب تپذیری بی نالمللی کشورها<br />و بهر هوری آنها، محور رشد خروجی و بهر هوری، محرک کلیدی رشد بهر هوری نیروی کار و منبع اصلی شکوفایی اجتماعی، به عنوان عاملی<br />کلیدی در پویای یهای صنعت، هم ازلحاظ ترکیب، هم سازما ندهی و جزئی حیاتی برای تقویت بهر هوری و عاملی تعیین کننده برای موفقیت<br />اقتصادی معرفی شده است. در این میان، نوآوری محصول، به منزلۀ جنب های مهم از نوآوری، بسیار توجه صاح بنظران را جلب کرده است.<br />در پژوهش حاضر سعی شده است تا از منظری نو، راهکارهای نوآوری محصول در شرکت ملی شیمی کشاورز، به عنوان یک بنگاه تولیدی،<br />بررسی شود. روش پژوهش حاضر، توصیفی  پیمایشی بوده است. پژوهشگر، کلِّ جامعۀ آماری پژوهش، یعنی همۀ مدیران و کارکنان ستادی<br />شرکت ملی شیمی کشاورز، به حجم 53 نفر را مورد مطالعه قرار داده است. البته 48 پرسشنامه از میان پرسشنام ههای توزیع شده به محقق<br />برگشت داده شده است. ابزار گردآوری داد هها، یک پرسشنامۀ محقق ساخته است که پژوهشگر، با اخذ مشورت استادان راهنما و مشاور، روایی<br />0(، از پایایی آن نیز اطمینان حاصل کرده است. تحلیل / آن را احراز کرده است و با محاسبۀ آلفای کرونباخ و حصول مقدار مطلوب)معادل 821<br />نشان داد، فعالی تهای مدیریت کیفیت، توانایی یادگیری سازمانی، ب هکارگیری ابزارهای فناوری ،SPSS آماری یافت هها به کمک نرم افزار آماری<br />اطلاعات و نوآوری فرایند، همبستگی مثبت و معن یداری با نوآوری محصول در شرکت ملی شیمی کشاورز دارد. بنابراین، بهبود هریک از آنها<br />می تواند ب همنزلۀ راهکاری برای ارتقای نوآوری محصول در شرکت ملی شیمی کشاورز تلقی شود.fa_IR
dc.format.extent352
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاداسلامی واحدتهران جنوبfa_IR
dc.relation.ispartofپژوهشنامه اقتصاد و کسب و کارfa_IR
dc.subjectنوآوریfa_IR
dc.subjectنوآوری محصولfa_IR
dc.subjectنوآوری فرایندfa_IR
dc.subjectشرکت ملی شیمی کشاورزfa_IR
dc.titleبررسی راهکارهای ارتقای نوآوری محصول در یک بنگاه تولیدی )مطالعۀ موردی: شرکت ملی شیمی کشاورز(fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentنویسنده مسئولfa_IR
dc.citation.volume6
dc.citation.issue11
dc.citation.spage63
dc.citation.epage76


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد