8.1, شماره 31
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی تطبیقی کیفیت خدمات بانکداری دولتی و بانکداری خصوصی
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2009-02-19)هدف از این تحقیق، مقایسهی کیفیت خدمات بانکهای دولتی و بانکهای خصوصی از دیدگاه مشتریان آنهاست. بدین منظور با مراجعه به تحقیقات انجام گرفته در زمینهی موضوع مقاله و با استفاده از مدل کیفیت خدمات بانکی، ابعاد و مؤلفه های ...
-
طراحی نه طرح برای ارزیابی عملکرد گروه آموزشی مدیریت در دانشگاه های دولتی کشور
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2009-02-19)ارزیابی عملکرد، ضرورت بنیادین در رویارویی و سازگاری با تحولات و بهبود مستمر فعالیت هاست. دانشگاه نیز با وظیفهی خطیر تربیت نیروی انسانی مورد نیاز جامعه و بازار کار از این قاعده مستثنی نیست. در این مقاله با استفاده از روش ...
-
بررسی رضایت مشتریان از کیفیت خدمات خودپرداز بانک ها
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2009-02-19)در این مقاله که حاصل یک پژوهش میدانی است، موضوع ابعاد کیفیت خدمات دستگاه های خودپرداز بانک ها و میزان رضایت مردم از این دستگاه ها مورد مطالعه قرار می گیرد. پس از بررسی تحقیقات مرتبط با موضوع و مصاحبه با مردم، پرسشنامه ای ...
-
عوامل مؤثر بر ارتقای عملکرد سازمانهای بخش دولتی ایران
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2009-02-19)تحقیقات مدیریتی بر اهمیت نقش آفرینی عوامل اقتضایی در ارتقای عملکرد سازمانی تأکید دارد. به هرحال، مطالعات نظری و تجربی بسیار اندکی در زمینهی عوامل مؤثر بر عملکرد سازمانی در بخش دولتی ایران صورت گرفته است. این مقاله حاصل ...
-
پیمایشی پیرامون تأثیر دورههای آموزشی فن آوری اطلاعات بر بهبود عملکرد کارکنان(مطالعهی موردی:مؤسسهی عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامهریزی)
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2009-02-19)هدف اصلی این پژوهش بررسی تأثیر دورههای آموزشی ICDL بر بهبود عملکرد کارکنان مؤسسهی عالی آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامهریزی است. در پژوهش حاضر با توجه به نوع فرضیات و اهداف تحقیق از روش توصیفی استفاده شده است. ...



