دوره 5, شماره 10
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی تأثیر قابلیت های بازاریابی برکارآفرینی سازمانی شرکت های کوچک ومتوسط (مطالعه موردی شرکت موادغذایی تهرآن همبرگر)
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2014-02-20)در محیط پیچیده، پویا و بسیار متغیر امروزی، شرکت ها نیازمند طراحی و اتخاذ استراتژیهایی هستند که بتوانندآنها را در بهبود روز افزون عملکردشان یاری رساند. زیرا در چنین محیط رقابتی شرکتهایی قادر به بقا هستند که ازگردونه رقابت ...
-
ارائه مدل روابط مؤلفه های تسهیم دانش در مؤسسات آموزشی با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری(مطالعه موردی)
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2014-02-20)امروزه در کشورهای مختلف از جمله ایران، مدیرانِ مراکز آموزشی مشتاق به تقویت سیستم تسهیم دانش و مؤلفههای مؤثّر بر آن میباشند. بر همین اساس، هدف این تحقیق، شناسایی روابط مابین مؤلفههای مؤثر در سیستم تسهیم دانش در مراکز ...
-
طراحی الگوی تعالی سازمانی در بخش دولتی
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2014-02-20)با توجه به کاستی های مدل های سنتی سنجش عملکرد سازمان و تحولات دوران معاصر در حوزه مدیریت، ارایه چارچوب های نوین سنجش عملکرد مورد توجه محققین این حوزه قرار گرفته است. مدل های تعالی سازمانی از جمله مهمترین مدل هایی سنجش ...
-
بررسی موانع ارتباط اعضای هیأت علمی با بخش صنعت در راستای تحقق دانشگاه کارآفرین (رویکرد ترکیبی دلفی و بازاریابی اجتماعی)
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2014-02-20)تحقیق حاضر، در حوزۀ ارتباط صنعت و دانشگاه، به بررسی موانع فردی ارتباط اعضای هیأت علمی و متخصصین صنعت در سه سطح دانش، نگرش و رفتار/ مهارت پرداخته است؛ موانع فردی موانعی است که فرد را از تعامل با دیگری باز میدارد. بدین ...
-
ارتباط بین مؤلفه های رهبری امنیت مدار و امنیت روانی با ابعاد اعتیاد به کار: دیدگاه کارکنان دانشگاه ارومیه
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2014-02-20)هدف پژوهش حاضر، ارتباط بین مؤلفههای رهبری امنیتمدار، امنیت روانی تیم با ابعاد اعتیاد به کار در بین کارکنان دانشگاه ارومیه بود. روش پژوهش توصیفی- پیمایشی بود. جامعه آماری پژوهش، 480 نفر از کارکنان دانشگاه ارومیه بودند که ...
-
بررسی نقش عدالت سازمانی در اجرای اثربخش استراتژی های سازمانی در صنایع مواد غذایی استان آذربایجان غربی
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2014-02-20)تحقیق حاضر با هدف بررسی رابطه بین عدالت سازمانی و اجرای اثربخش استراتژیهای سازمانی در صنایع مواد غذایی استان آذربایجانغربی انجام شده است. برای دستیابی به این هدف تعداد 264 نفر از کارکنان 24 شرکت فعال در صنایع مواد غذایی ...



