مرور دوره 4, شماره 8 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
ارزیابی تأثیرفرهنگ سازمانی بر فرایند خلق دانش: یک تحقیق تجربی بر مبنای چارچوب پارسونز
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2013-02-19)فرهنگ سازمانمی تواند چالش بزرگی برای انجام هر برنامه دانشی باشد و با این حال نیز شناخت کمی از چگونگی مشارکت یا ممانعت فرهنگ سازمانی در اجرای مدیریت دانش وجود دارد. بنابراین، این پژوهش با هدف امکان سنجی اجرای یک برنامه ...
-
آمیخته مدلسازی ساختاری تفسیری و فرآیند تحلیل شبکهای فازی برای شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر چابکی زنجیره تامین
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2013-02-19)دستیابی به چابکی در تولید، نیازمند برآورده شدن مجموعهای از نیازمندیها در زنجیره تامین شرکت است تا بتواند از رویکرد چابکی در شرکت پشتیبانی نماید. در این میان، عواملی هستند که میتوانند بر این چابکی اثر گذارند. بنابراین، ...
-
مدل یابی تأثیر ابعاد کارآفرینی استراتژیک-مطالعه موردی گروه پیمان آمل
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2013-02-19)هدف از انجام تحقیق حاضر بررسی میزان بکارگیری ابعاد کارآفرینی استراتژیک می باشد. بمنظور دسترسی به هدف مذکور، از مدل آریلند و همکارانش که شامل پنج بعد تفکر کارآفرینانه، فرهنگ کارآفرینانه، رهبری کارآفرینانه، خلاقیت و نوآوری، ...
-
تاثیر شبکه اجتماعی مدیران اجرایی بر عملکرد کسب و کارهای نوپا در ایران: شواهدی مبتنی بر یافته های دیده بان جهانی کارآفرینی(GEM)
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2013-02-19)شبکه های اجتماعی در برگیرنده ی روابطی هستند که اطلاعات و منابع مورد نیاز کارآفرینان را در اختیارشان قرار می دهند. هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر بکارگیری منابع مشورتی شبکه اجتماعی کارآفرینان (مدیران اجرایی) بر عملکرد کسب و ...
-
احساس مثبت نسبت به کار و تعهد کاری پل ارتباطی بین اخلاق کار اسلامی و عملکرد وظیفه ای.(مورد مطالعه : دانشگاههای دولتی)
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2013-02-19)در دنیای متحول و رقابتی امروز، سازمان ها بخش عظیمی از انرژی خود را صرف توجه به کارکنانی می کنند که عملکرد آن ها، عامل اصلی موفقیت سازمانهاست. عوامل مختلفی بر عملکرد وظیفه ای کارکنان اثرگذارند، از جمله، اخلاق کار اسلامی، ...
-
بررسی تاثیرگرایش به بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی بر عملکرد سازمانی در دانشگاه مازندران
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2013-02-19)تحقیق حاضر به بررسی تاثیرگرایش به بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی بر عملکرد سازمانی در دانشگاه مازندران پرداخته است. جامعه آماری این تحقیق یازده دانشکده فعال در دانشگاه مازندران می باشد. برای جمع آوری اطلاعات مربوط ...



