مرور دوره 1, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
تحلیل سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان با رویکرد خلق دانش (مورد مطالعه: یکی از شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی )
(دانشگاه قمQom University, 2015-09-23)دانش مشتری یکی از موضوعات مورد توجه هر کسب و کاری برای کسب مزیت رقابتی است. مزیت رقابتی بواسطه خلق دانش جدید صورت میگیرد. نکته اینجاست که اطلاعات مربوط به مشتریان چگونه تبادل میشود و چطور به خلق دانش جدید منجر میشود. ...
-
ارائه مدلی برای تعیین گستره کنترلی مدیران در سازمانهای مالی
(دانشگاه قمQom University, 2015-09-23)گستره کنترل به تعداد افرادی اطلاق میشود که به یک مدیر واحد گزارش میدهند و تحت سرپرستی و هدایت مستقیم وی قرار دارند. مدیران با گستره کنترلی زیاد، ممکن است قادر به نظارت کارآمد و هدایت مؤثر کارکنان نباشند. بطور متقابل، ...
-
شبیه سازی یک مدل مکان یابی چند لایه ای تسهیلات با در نظر گرفتن تئوری صف
(دانشگاه قمQom University, 2015-09-23)در مدلهای مکانیابی تسهیلات چند لایهای، مشتریان در لایههای مختلف خدمات مختلفی را دریافت میکنند. زمانی که مشتری وارد سیستم میشود باید تمامی خدمات را در لایههای مختلف دریافت کند؛ در واقع مشتری در لایههای میانی سیستم ...
-
حل مسئله ردیابی شاخص با استفاده از الگوریتم فراابتکاری ترکیبی کرم شب تاب
(دانشگاه قمQom University, 2015-09-23)سبد ردیاب شاخص، مدلی از سرمایهگذاری منفعل در بازار سرمایه است که با محبوبیت زیادی مواجه شده است. هدف از این نوع سرمایهگذاری، خرید سبد سهامی است که رفتاری مشابه شاخص دارد بدون آن که مجبور باشیم تمام سهام تشکیل دهنده شاخص ...
-
بررسی رابطۀ ضریب نفوذ فنآوری اطلاعات و چابکی سازمانی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
(دانشگاه قمQom University, 2015-09-23)چابکی سازمانی یکی از پارادایمهای نوین در زمینه مدیریت سازمانها است که برای بهرهمندی از تغییرات محیطی و رفع نیازهای مشتریان ارائه شده است. یکی از عوامل متعددی که بر چابکی سازمانها تأثیر میگذارد، بکارگیری فناوری اطلاعات ...
-
بررسی پویایی های عوامل موفقیت تسهیم دانش با محوریت حوزه خواست
(دانشگاه قمQom University, 2015-09-23)یکی از اصلیترین ارکان فرآیند مدیریت دانش، تسهیم دانش به معنای تعاملات میانفردی گستردهای است که موجب میشود دانش و تجربه بطور مؤثر و شایسته، توزیع و جذب شوند. بمنظور تحلیل نقاط قوت و ضعف فرآیند تسهیم دانش در سازمان و ...



