تأثیر آموزش اصول و فلسفه تربیت بدنی بر ذهنیت فلسفی دانشجویان
(ندگان)پدیدآور
صفانیا, علی محمدنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
یکی از روش های تفکر، تفکر فلسفی است؛ و آنچه مسلم است، تعیین اهداف و به دنبال آن تعیین روش های اجرایی و ارزشیابی نتایج، بدون داشتن تفکرات و پایه های فلسفی، کاری سطحی و کم دوام خواهد بود. از این رو بر این پژوهش به بررسی اثر آموزش یک ترم اصول و فلسفه تربیت بدنی بر ذهنیت فلسفی دانشجویان دختر و پسر گرایش مدیریت و برنامه ریزی ورزشی پرداخته است.
کلید واژگان
اصول فلسفه تربیت بدنیذهنیت فلسفی
مدیریت و برنامه ریزی تربیتی
شماره نشریه
21تاریخ نشر
2011-11-221390-09-01
ناشر
دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University
سازمان پدید آورنده
استادیار دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقاتشاپا
2538-31832538-3191




