دوره 9, شماره 28
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی شیوع اهمالکاری تحصیلی در بین دانشجویان و ارتباط آن با ویژگیهای جمعیت شناختی، ترجیح زمان مطالعه، و هدف از ورود به دانشگاه
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2013-06-22)هدف پژوهش حاضر بررسی شیوع رفتار اهمالکاری تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان بود. همچنین در این پژوهش ارتباط بین رفتار اهمالکاری تحصیلی و متغیرهای جمعیت شناختی، ترجیح زمان مطالعه، و هدف از ورود به ...
-
تأثیر اضطراب کامپیوتر بر نگرش به یادگیری الکترونیکی: نقش واسطهای نگرش و خودکارآمدی کامپیوتر و اینترنت
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2013-06-22)اگرچه محیطهای یادگیری الکترونیکی بسیار گسترده و روند استفاده از آموزش الکترونیکیبهسرعتدرحال افزایش است پژوهشهای کمی در رابطه با نگرش به یادگیری الکترونیکی دانشآموزان صورت پذیرفته است. این در حالی است که نگرش به یادگیری ...
-
بررسی رضایت دانشآموزان دوره متوسطه نظری از انتخاب رشته خویش و عوامل موثر برآن
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2013-06-22)هدف این پژوهش تعیین عوامل موثر بر رضایت دانشآموزان شاخه نظری دوره متوسطه از انتخاب رشته شان بوده است. جامعه پژوهشی شامل تمامی دانشآموزان دختر و پسر سال دوم دورهی متوسطه نظری است که در سال تحصیلی 88-89 مشغول به تحصیل ...
-
میزان اثر بخشی بازی رایانهای جمع اعداد در یادگیری و یادداری در درس ریاضی اول ابتدایی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2013-06-22)هدف این پژوش بررسی میزان اثربخشی بازی رایانهای جمع اعداد در یادگیری و یادداری درس ریاضی اول ابتدایی بود. برای رسیدن به این هدف از روش شبه آزمایشی و از طرح پیشآزمون و پسآزمون با گروه کنترل استفاده شد. جامعه این پژوهش ...
-
مقایسه مهارت نوشتاری در میان دانش آموزان پایه اول دبستان با و بدون تجربه ی پیش از دبستان
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2013-06-22)پژوهش حاضر به مقایسه مهارت نوشتاری کودکان با و بدون تجربه پیش دبستانی در پایه ی اول دبستان و ارائه راهکارهای مناسب میپردازد. در این پژوهش علّی- مقایسهای، جامعه آماری کلیه دانش آموزان پایه اول دبستان در شهر تهران است که ...
-
فراتحلیل اثر بازیهای رایانهای بر زمان واکنش انتخابی، حافظه کاری و تجسم فضایی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2013-06-22)بازیهای رایانهای به یکی از پر طرفدارترین روشهای سرگرمی و بازی در بین کودکان و نوجوانان تبدیل شده و هرروز بر تنوع آنها افزوده میشود. پژوهشهای زیادی در چند سال گذشته در مورد این بازیهانشان میدهد انجام حتی کوتاه ...



