مرور دوره 8, شماره 23 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
تدوین یک مدل مفهومی و عملیاتی برای ایجاد علاقه و انگیزه به پژوهش در دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-03-20)هدف از پژوهش حاضر، طراحی و تدوین مدل مفهومی و عملیاتی برای ایجاد علاقه و انگیزه در دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی نسبت به پژوهش بود. مدل تدوین شده در قالب یک طرح آزمایشی پیشآزمون- پسآزمون اجرا شد. جامعه آماری این تحقیق ...
-
بررسی انتقال دوجانبه یادگیری در دانشجویان راست دست و چپ دست
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-03-20)زمینه: دست برتری با جانبی شدن مهارتهای رفتاری و تفاوتهای ساختاری و عملکردی در سیستم حرکتی مرتبط است. هدف: این مطالعه با هدف بررسی انتقال دو جانبه یادگیری در بین افراد راست دست و چپ دست در دو شرایط انتقال از دست مسلط به ...
-
بررسی رابطه علی اهداف پیشرفت و راهبردهای خودتنظیمی با عملکرد حل مسأله ریاضی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-03-20)زمینه:حل مسأله یکی از هدفهای مهم آموزشی به شمار میآید و یکی از خواستههای معلمان و والدین، کسب توانایی حل مسأله از سوی دانشآموزان میباشد. هدف:هدف این پژوهش بررسی رابطه علی اهداف پیشرفت و راهبردهای خودتنظیمی با عملکرد ...
-
بررسی میزان تأکید برنامه درسی علوم اجتماعی دوره راهنمایی بر مؤلفههای رویکرد انتقادی از دیدگاه دبیران
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-03-20)هدف این پژوهش بررسی میزان تأکید برنامه درسی علوم اجتماعی دوره راهنمایی بر رویکرد انتقادی است. روشتحقیق، توصیفی از نوع پیمایشی است. این پژوهش دارای دو جامعه آماری شاملکلیه دبیران مدارس راهنمایی ناحیه یک شهر همدان است که ...



