دوره 14, شماره 47
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
اعتباریابی و رواسازی نسخه فارسی فهرست شادکامی پمبرتون
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2018-04-21)برای بررسی ویژگیهای روانسنجی فهرست شادکامی پمبرتون (هرواس و وازکز، 2013)، 677 (481 زن، 196 مرد) دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران در سال تحصیلی 95-1394 به شیوه نمونهبرداری مرحلهای انتخاب شدند و به فهرست شادکامی ...
-
مبانی تفسیر تربیتی قرآن
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2018-04-21)باسمه تعالی مبانی تفسیر تربیتی قرآن محمد حسین خوانین زاده1،محمدد انصاری راد2،معصومه واسعی3 چکیده قرآن کتاب جاویدان است که برای هدایت بشر نازل شد. این کتاب آسمانی با سبک مختلف قابل تفسیر است که یکی ...
-
تبیین انگیزش تحصیلی دانشآموزان بر مبنای جهتگیری انگیزشی ادراک شده والدین و معلمان و میانجیگری نیازهای اساسی روانشناختی (ارائه مدلی علّی)
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2018-04-21)هدف پژوهش حاضر تبیین انگیزش تحصیلی دانشآموزان بر مبنای جهتگیری انگیزشی ادراک شده والدین و معلمان با میانجیگری نیازهای اساسی روانشناختی است. به این منظور نمونهای شامل 404 دانشآموز دوره متوسطه با روش نمونهگیری خوشهای ...
-
نقش کارکردهای سبک تفکر و خودکارآمدی در میزان آمادگی دانشجویان برای حضور در دورههای آموزش الکترونیکی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2018-04-21)چکیده هدف پژوهش حاضر بررسی نقش کارکردهای سبک تفکر و خودکارآمدی در میزان آمادگی دانشجویان برای حضور در دورههای آموزش الکترونیکی بود. روش پژوهش حاضر توصیفی از نوع همبستگی و جامعه آماری آن شامل کلیه دانشجویان دانشگاه ...
-
رابطه میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی با احساس تنهایی و خیانت زناشویی در دانشجویان
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2018-04-21)هدف پژوهش حاضر رابطه میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی با احساس تنهایی و خیانت زناشویی در دانشجویان است. روش تحقیق توصیفی-همبستگی می باشد. جامعه آماری در این پژوهش شامل کلیه دانشجویان متأهل دانشگاه پیام نور کرمان می ...
-
بررسی تأثیر اجتماع یادگیری بر مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2018-04-21)هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر اجتماع یادگیری بر مهارتهای اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی تهران بود. بر اساس هدف اصلی از روش پژوهش حاضر از نوع پیشآزمون پسآزمون دو گروهی (برای متغیر مهارتهای اجتماعی) ...
-
تحلیل دورة تأمین مدرّس برنامة ملی شناسایی و هدایت استعدادهای برتر (شهاب) و ارزیابی آن دوره در سال های 93- 95
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2018-04-21)هدف از پژوهش حاضر تحلیل دورة تأمین مدرس برنامة ملّی شناسایی و هدایت استعدادهای برتر(شهاب)، نظارت و ارزشیابی این دوره در طول سال های 93-95 است. در اولین گام با انجام مطالعات کتابخانه ای مدلی برای ارزیابی کیفیت آموزش دورة ...
-
اثر بخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و باورهای خودکارآمدی در دانشجویان دختر
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2018-04-21)هدف پژوهش حاضر اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و باورهای خودکارآمدی در دانشجویان دختر بود نوع پژوهش ، نیمه تجربی با طرح پیش آزمون- پس آزمون با گروه گواه و آزمون پیگیری بود. جامعه مورد مطالعه شامل ...



