مرور دوره 3, شماره 9 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
شیوع و تنوع ناتوانیهای ویژه یادگیری در دانشآموزان دوره ابتدایی شیراز
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2007-09-23)هدف: تعیین میزان شیوع ناتوانیهای ویژه یادگیری و انواع آن به تفکیک جنسیت و پایه تحصیلی در دانشآموزان ابتدایی شهر شیراز هدف اصلی این تحقیق بود. روش: در این پژوهش، ابتدا از پرسشنامه اختلالات ...
-
بررسی دوره دکتری تکنولوژی آموزشی در سطح جهانی جهت ارائه برنامهای جامع برای راهاندازی این دوره در دانشگاه علاّمه طباطبایی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2007-09-23)پژوهش حاضر با هدف بررسی دوره دکتری تکنولوژی آموزشی در سطح جهانی و ارائه برنامهای جامع جهت راهاندازی این دوره در دانشگاه علامه طباطبایی انجام شد. سؤالهای اساسی در این پژوهش عبارت بود از: دوره دکتری تکنولوژی آموزشی در سطح ...
-
مقایسۀ اثربخشی کاربرد رسانههای مختلف آموزشی در مفهوم سازی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2007-09-23)این پژوهش میزان اثربخشی رسانههای شنیداری- دیداری متحرک مختلف بر مفهوم سازی مفاهیم درس فیزیک- مبحث نیرو در یادگیرندگان سال اول راهنمایی را مورد بررسی قرار داده است. هدف کلی مقایسۀ اثربخشی سه رسانۀ تلفیقی (ترکیب آموزش ...
-
مطا لعـه عوامـل تأثیرگـذار بر بکارگیری شیوههای نوین تدریس توسط معلَمان مقطع ابتدایی شهرستان گرگان در سال تحصیلی 85- 1384
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2007-09-23)این تحقیق به منظور شناسایی عوامل تأثیرگذار بر بکارگیری شیوههای فعال تدریس توسط معلمان مقطع ابتدایی شهرستان گرگان انجام گرفته است. جامعـه آماری این تحقیق شامل کلیـه معلمان استخـدام رسمی، حق التدریس و پیمانی یا قراردادی ...
-
ساخت و هنجاریابی مقیاس بلوغ اجتماعی در دانشآموزان دختر و پسر دبیرستانی شهرستان سبزوار در سال تحصیلی 87-86
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2007-09-23)پژوهش حاضر به دنبال ساخت، اعتباریابی و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامۀ سنجش بلوغ اجتماعی است. برای رسیدن به این هدف با استفاده از کتابها و مقالات و پژوهشهایی که در این خصوص صورت گرفته بودند، ویژگیهای مربوط به رشد و بلوغ ...



