دوره 10, شماره 32
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی اثربخشی مداخلات چند بعدی شناختی ـ رفتاری مارتین بر میزان عملکرد تحصیلی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دختر دبیرستانهای شهر اصفهان
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-06-22)هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر مداخلات چند بعدی شناختی- رفتاری مارتین بر میزان عملکرد تحصیلی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دختر دبیرستانهای شهر اصفهان است. جامعه آماری پژوهش، دانشآموزان دختر دبیرستانهای شهر اصفهان بودند. به ...
-
مقایسه اثربخشی روشهای تدریس مشارکتی و بارش مغزی بر کفایت اجتماعی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-06-22)این پژوهش به منظور مقایسه اثربخشی روشهای تدریس مشارکتی و بارش مغزی برکفایت اجتماعی دانشآموزان پسر دوم راهنمایی شهرستان قدس صورت گرفته است. این تحقیق از نوع تحقیقات کاربردی است و برای رسیدن به هدف از روش تحقیق شبه آزمایشی ...
-
بررسی ارتباط تنظیم هیجان و عواطف مثبت و منفی با عملکرد و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-06-22)هدف این پژوهش بررسی ارتباط تنظیم هیجان و عواطف مثبت و منفی با عملکرد و فرسودگی تحصیلی دانشجویان بود. این پژوهش یک مطالعه توصیفی از نوع همبستگی است. نمونه این پژوهش شامل 400 دانشجو (200 پسر و 200 دختر) بود که از میان دانشجویان ...
-
تأثیر به کارگیری کارپوشه الکترونیکی بر اضطراب امتحان و عزت نفس دانشجویان
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-06-22)در پژوهش حاضر اثربخشی کارپوشه الکترونیکی بر اضطراب امتحان و عزت نفس دانشجویان بررسی شد. روش پژوهش از نوع آزمایشی، و طرح پژوهش پیش آزمون _ پس آزمون دو گروهی بود. جامعه آماری پژوهش حاضر را کلیه دانشجویان کارشناسی دانشگاه ...



