نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorکلام, فاطمه زیباfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T05:14:15Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T05:14:15Z
dc.date.available1399-07-09T05:14:15Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T05:14:15Z
dc.date.issued2006-09-23en_US
dc.date.issued1385-07-01fa_IR
dc.identifier.citationکلام, فاطمه زیبا. (1385). ملاحظاتی در باب فلسفه آموزش و پرورش از دیدگاه ارسطو با تاکید بر اهمیت آموزش احساس و کاربرد آن در نظام آموزشی ایران. مجله روان شناسی و علوم تربیتی, 36(2)fa_IR
dc.identifier.issn1025-2835
dc.identifier.urihttps://jpsyedu.ut.ac.ir/article_25664.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/277861
dc.description.abstractدر این مقاله سعی شده است که دیدگاه های فلسفی ارسطو بررسی و از دلالت های آن راهکارهایی درمورد آموزش و پرورش اخذ شود . در عصر حاضر به علت پدید آمدن مشکلات عمیق در مسائل احساسی و رفتاری در پرورش نسل جوان ، در فلسفه تعلیم و تربیت توجه ویژه ای به آموزش احساس شده است که اکثر فلسفه تربیت آغاز آن را به ارسطو منتسب کرده اند . بنابراین ، در این مقاله تلاش شده است که نه تنها مسئله آموزش احساس و نقش آن در تعلیم و تربیت ریشه یابی شود ، بلکه اهمیت آن در جهان و کشور خودمان نیز بررسی گردد . بحث اصلی طرفداران آموزش احساس بر اساس پرورش نیروی تخیل و تربیت احساس از طریق هنر و فرهنگ است .fa_IR
dc.format.extent282
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشکده روانشناسی و علوم تربیتیfa_IR
dc.relation.ispartofمجله روان شناسی و علوم تربیتیfa_IR
dc.titleملاحظاتی در باب فلسفه آموزش و پرورش از دیدگاه ارسطو با تاکید بر اهمیت آموزش احساس و کاربرد آن در نظام آموزشی ایرانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.citation.volume36
dc.citation.issue2


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد