| dc.contributor.author | کلام, فاطمه زیبا | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 1399-07-09T05:14:15Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2020-09-30T05:14:15Z | |
| dc.date.available | 1399-07-09T05:14:15Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2020-09-30T05:14:15Z | |
| dc.date.issued | 2006-09-23 | en_US |
| dc.date.issued | 1385-07-01 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | کلام, فاطمه زیبا. (1385). ملاحظاتی در باب فلسفه آموزش و پرورش از دیدگاه ارسطو با تاکید بر اهمیت آموزش احساس و کاربرد آن در نظام آموزشی ایران. مجله روان شناسی و علوم تربیتی, 36(2) | fa_IR |
| dc.identifier.issn | 1025-2835 | |
| dc.identifier.uri | https://jpsyedu.ut.ac.ir/article_25664.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/277861 | |
| dc.description.abstract | در این مقاله سعی شده است که دیدگاه های فلسفی ارسطو بررسی و از دلالت های آن راهکارهایی درمورد آموزش و پرورش اخذ شود . در عصر حاضر به علت پدید آمدن مشکلات عمیق در مسائل احساسی و رفتاری در پرورش نسل جوان ، در فلسفه تعلیم و تربیت توجه ویژه ای به آموزش احساس شده است که اکثر فلسفه تربیت آغاز آن را به ارسطو منتسب کرده اند . بنابراین ، در این مقاله تلاش شده است که نه تنها مسئله آموزش احساس و نقش آن در تعلیم و تربیت ریشه یابی شود ، بلکه اهمیت آن در جهان و کشور خودمان نیز بررسی گردد . بحث اصلی طرفداران آموزش احساس بر اساس پرورش نیروی تخیل و تربیت احساس از طریق هنر و فرهنگ است . | fa_IR |
| dc.format.extent | 282 | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | مجله روان شناسی و علوم تربیتی | fa_IR |
| dc.title | ملاحظاتی در باب فلسفه آموزش و پرورش از دیدگاه ارسطو با تاکید بر اهمیت آموزش احساس و کاربرد آن در نظام آموزشی ایران | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.citation.volume | 36 | |
| dc.citation.issue | 2 | |