رابطه ویژگی های فردی و خانوادگی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
(ندگان)پدیدآور
لواسانی, مسعود غلامیدرانی, کمالنوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
در پژوهش حاضر رابطه پیشرفت تحصیلی با ویژگی های فردی و خانوادگی دانشجویان کارشناسی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران ورودی سال های 1372 تا 1376 بررسی شد جمعیت مورد مطالعه 524 نفر (238 دختر 286 پسر) بود که از این تعداد نمونه ای حدود 230 نفر برای بررسی رابطه متغیر ها انتخاب شد نتایج تحلیل رگرسیون نشان داد که از میان متغیر ها سه متغیر معدل دیپلم نوع دیپلم و نوع سهمیه ورودی دانشویان پیش بین های معنا داری برای پیشرفت تحصیلی در دانشگاه هستند.
کلید واژگان
پیشرفت تحصیلیدانشجویان کارشناسی
دانشکده روان شهناسی و علوم تربیتی
دانشگاه تهران
ویژگیهای فردی و خانوادگی
شماره نشریه
2تاریخ نشر
2004-12-211383-10-01




