• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مجله روان شناسی و علوم تربیتی
    • دوره 35, شماره 1
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مجله روان شناسی و علوم تربیتی
    • دوره 35, شماره 1
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    بررسی میزان مهارت های مدیران از نظر معلمان و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های پسرانه دولتی شهر تهران

    (ندگان)پدیدآور
    ستاری, صدرالدینواعظی, مظفر الدین
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    349.3کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    تحقیق حاضر با هدف بررسی میزان مهارت های مدیران از نظر معلمان و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های پسرانه دولتی شهر تهران انجام شده است جامعه آماری مورد مطالعه در این تحقیق معلمان و دانش آموزان سال سوم رشته علوم تجربی دبیرستان های پسرانه دولتی شهر تهران است که با روش نمونه گیری چند مرحله ای از جامعه معلمان 146 نفر انتخاب شده و داده های مورد نیاز برای بررسی مهارت های مدیران جمع آوری گردیده است همچنین برای متغیر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان میانگین معدل های 3135 نفر دانش آموز مدارس مورد مطالعه جمع آوری گردیده است نتایج نشان می دهد که اکثر مدیران مدارس از نظر معلمان دارای مهارت های مدیریتی در حد زیاد هستند و همچنین بین مهارت های مدیران و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان رابطه معنی داری مشاهده نگردید.
    کلید واژگان
    تهران (شهر)
    دانش آموزان
    دوره متوسطه
    مهارت ادراکی
    مهارت انسانی
    مهارت فنی پیشرفت تحصیلی
    مهارت مدیران

    شماره نشریه
    1
    تاریخ نشر
    2005-06-22
    1384-04-01
    ناشر
    دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی

    شاپا
    1025-2835
    URI
    https://jpsyedu.ut.ac.ir/article_10587.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/277633

    Related items

    Showing items related by title, author, creator and subject.

    • بررسی وضعیت مهارت‌های زندگی (مهارت‌های ارتباطی، مهارت حل مسأله، خودآگاهی و مهارت تصمیم‌گیری) و سلامت خانواده در افراد مبتلا به سوء مصرف مواد و مقایسه با افراد سالم در شهر اصفهان در سال 1396 

      زهرا امینی؛ حوری انصاری؛ مرجان زارعی؛ نرگس معتمدی؛ صدیقه لطفی (دانشگاه علوم پزشکی اصفهان, 2018-08-27)

    • بررسی رابطه میان مهارت‌های ارتباطی با شخصیت جامعه‌پسند با تأکید بر وضعیت مهارت‌های ارتباطی جوانان به تفکیک ابعاد پنج‌گانه مهارت‌ها 

      مجیدی نیا, مرضیه؛ تاجیک اسماعیلی, سمیه (مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی, 2022-06-22)
      این پژوهش با هدف بررسی وضعیت مهارت‌های ارتباطی جوانان شهر تهران و مطالعه رابطه میان مهارت‌های ارتباطی و شخصیت جامعه‌پسند طراحی و اجرا شده است. پژوهش از نوع توصیفی - همبستگی است که با تکنیک پیمایش و ابزار گردآوری پرسش‌نامه ...

    • تأثیر آموزش مهارت‌های تفکر انتقادی بر میزان رشد مهارت‌های اجتماعی و مهارت‌های شناختی دانش-آموزان 

      شاهرکنی موسوی, هما؛ عباسی, عفت؛ گرامی پور, مسعود (دانشگاه خوارزمی, 2019-03-01)
      پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر آموزش مهارت­های تفکر انتقادی بر میزان رشد مهارت­های اجتماعی و مهارت­های شناختی دانش­آموزان انجام شده است. این پژوهش به روش شبه تجربی با استفاده از طرح پیش­آزمون و پس­آزمون با گروه کنترل صورت ...

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب