مرور دوره 12, شماره 21 بر اساس موضوع "دانش آموزان نارساخوان"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
اثربخشی راهبردهای خودتنظیمی تحصیلی درپیشرفت تحصیلی دانش آموزان نارساخوان
(دانشگاه سیستان و بلوچستانUniversity of Sistan and Baluchestan, 2015-03-21)هدف پژوهش ، تعیین اثربخشی راهبردهای خودتنظیمی تحصیلی درپیشرفت تحصیلی دانش آموزان نارساخوان ابتدایی بود. روش: روش پژوهش آزمایشی با طرح پیش آزمون وپس آزمون با گروه گواه بود. جامعه آماری دانش آموزان پایه سوم ابتدایی شهرستان ...



