نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorحسنائی, محمد رضاfa_IR
dc.contributor.authorمسعودنیا, نویدfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T04:53:00Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T04:53:00Z
dc.date.available1399-07-09T04:53:00Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T04:53:00Z
dc.date.issued2019-03-21en_US
dc.date.issued1398-01-01fa_IR
dc.date.submitted2017-09-02en_US
dc.date.submitted1396-06-11fa_IR
dc.identifier.citationحسنائی, محمد رضا, مسعودنیا, نوید. (1398). چگونگی اثرگذاری شخصیت مسکات در انیمیشن‌هایِ تبلیغاتیِ محصولاتِ غذایی. نشریه هنرهای زیبا- هنرهای نمایشی و موسیقی, 24(1), 37-48. doi: 10.22059/jfadram.2018.240841.615117fa_IR
dc.identifier.issn2228-6012
dc.identifier.issn2676-7422
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22059/jfadram.2018.240841.615117
dc.identifier.urihttps://jfadram.ut.ac.ir/article_70762.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/270616
dc.description.abstractشخصیت‌های مسکات در طی چند دهه اخیر توانسته‌اند حضور خود را در عرصه تبلیغاتِ تلویزیونیِ محصولاتِ تجاری به معرض نمایش بگذارند. نقش مسکات در شناخت محصولات تجاری، سبب ارتباط آنان با مقوله برندسازی شد. از آنجا که بخش قابل توجهی از محصولات تجاری را، تولیدات خوراکی تشکیل می‌دهند، این پژوهش برآنست تا اثرگذاری شخصیت مسکات در انیمیشن‌هایِ تبلیغاتیِ محصولاتِ غذایی با هدف بازنمودِ هویتِ برندِ این محصولات را به عنوان مسئله اصلی خود مورد مداقه قرار دهد. در همین راستا، نویسندگان، با تکیه بر آرای محققینی چون، پیاژه، ولز، اولینز، گارستون، نِدریچ و .... به دنبال تشریح مسائل ذیل می‌باشند:<br /> • تعیین شاخصه‌های مسکات موثر بر ارتباط بین مصرف‌کننده و محصولات غذایی.<br /> • ارتباط بین مسکات با «اعتماد و باور به محصول تجاری». <br /> • مسکات بعنوان رویکردی نوین در تبلیغات (انیمیشنی) جهت ماندگاری محصولات تجاری در اذهان. <br /> بر اساس یافته‌های مقاله‌، بواسطه کاراکتر مسکات، اعتماد لازم بین مصرف‌کننده و محصولات غذایی رقم می‌خورد. مسکات‌ها، قادرند بستر مناسبی را جهت اشاعه‌ی محصولات غذایی ایجاد نمایند. همچنین حضور کاراکترهای مسکات در تبلیغات بر شاخصه‌های روانشناسی مخاطب تاثیر بسزایی می‌گذارد. روش تحقیق در این پژوهش توصیفی- تحلیلی و روش جمع‌آوری اطلاعات کتابخانه‌ای است. همچنین از نمونه‌های شاخص مسکات برای بازیابی ویژگی‌های نامبرده استفاده شده‌ است.fa_IR
dc.format.extent1394
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherپردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهرانfa_IR
dc.relation.ispartofنشریه هنرهای زیبا- هنرهای نمایشی و موسیقیfa_IR
dc.relation.ispartofHonar--Ha-Ye-Ziba:Honar-Ha-Ye-Namayeshi Va Mosighien_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22059/jfadram.2018.240841.615117
dc.subjectشخصیت مسکاتfa_IR
dc.subjectانیمیشن تجاریfa_IR
dc.subjectمواد غذاییfa_IR
dc.subjectبرندfa_IR
dc.titleچگونگی اثرگذاری شخصیت مسکات در انیمیشن‌هایِ تبلیغاتیِ محصولاتِ غذاییfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه هنرfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه هنرfa_IR
dc.citation.volume24
dc.citation.issue1
dc.citation.spage37
dc.citation.epage48


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد