نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorافتخاری علی آبادی, اکبرfa_IR
dc.contributor.authorهمتی روزبهانی, محمدfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T04:47:30Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T04:47:30Z
dc.date.available1399-07-09T04:47:30Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T04:47:30Z
dc.date.issued2019-01-21en_US
dc.date.issued1397-11-01fa_IR
dc.date.submitted2016-04-26en_US
dc.date.submitted1395-02-07fa_IR
dc.identifier.citationافتخاری علی آبادی, اکبر, همتی روزبهانی, محمد. (1397). آمیخته بازاریابی خدمات و تاثیر آن بر رفتار سهامداران. دانش مالی تحلیل اوراق بهادار, 11(40), 37-46.fa_IR
dc.identifier.issn2251-6859
dc.identifier.issn2383-2789
dc.identifier.urihttp://jfksa.srbiau.ac.ir/article_13603.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/268763
dc.description.abstractدر این پژوهش با اتکاء به مبانی نظری آمیخته بازاریابی و مالیه رفتاری به بررسی تاثیر به کارگیری آمیخته بازاریابی بر رفتار سهامداران در بورس اوراق بهادار تهران پرداخته شده است و بر اساس یک دوره ی 5 ساله از ابتدای سال 1389 تا انتهای سال مالی 1393 فرضیات تاثیر پذیری آمیخته بازاریابی و عوامل زیر مجموعه آن بر رفتار سهامداران در بین کلیه شرکت های خدماتی، که سهام آنها در سازمان بورس اوراق بهادار تهران مورد پذیرش قرار گرفته است، آزمون شده است.  تحقیق حاضر از دیدگاه هدف از نوع تحقیقات کاربردی و از دیدگاه ماهیت و روش از نوع تحقیقات همبستگی محسوب می­شود. در این پژوهش یک متغیر(آمیخته بازاریابی و عوامل مربوط به آن) به عنوان متغیر مستقل و متغیر دیگر(رفتار سهامداران) به عنوان متغیر وابسته، در نظرگرفته شده و با استفاده از معادلات ساختاری ارتباط بین آنها سنجیده شده است. با توجه به نتایج بدست آمده در این مقاله، رفتار سهامداران بازار  بورس تهران رابطه معناداری با آمیخته بازاریابی و عوامل آن دارد.fa_IR
dc.format.extent703
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقاتfa_IR
dc.relation.ispartofدانش مالی تحلیل اوراق بهادارfa_IR
dc.relation.ispartofFinancial Knowledge of Securities Analysisen_US
dc.subjectآمیخته بازاریابی خدماتfa_IR
dc.subjectرفتار سهامدارنfa_IR
dc.subjectمالی رفتاریfa_IR
dc.subjectمعادلات ساختاریfa_IR
dc.subjectتورش‌های رفتاریfa_IR
dc.titleآمیخته بازاریابی خدمات و تاثیر آن بر رفتار سهامدارانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار مدعو (عضو هیئت علمی موسسه آموزش عالی مهر البرز)، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد شهر قدس، دانشگاه علوم انسانیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد شهر قدس، دانشکده علوم انسانیfa_IR
dc.citation.volume11
dc.citation.issue40
dc.citation.spage37
dc.citation.epage46


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد