• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت بهداشت و درمان
    • دوره 9, شماره 2
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت بهداشت و درمان
    • دوره 9, شماره 2
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    استراتژی‌های محتوا در شبکه‌های اجتماعی: جوامع برند سلامت محور در ایران

    (ندگان)پدیدآور
    نظری عامله, کیانوشجعفری, پژمانغفاری, فرهاد
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    484.9کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    مقدمه: رشد سریع رسانه‌های اجتماعی فرصت‌های زیادی برای فعالان حوزه سلامت ایجاد کرده تا بخش زیادی از فعالیت‌های بازاریابی خود را در این حیطه انجام دهند، هدف اصلی پژوهش حاضر درک کامل فاکتورهای اصلی استراتژی محتوا در رسانه اجتماعی اینستاگرام کلینیک‌های سلامتی برای افزایش درگیری اعضای جوامع برند است. روش پژوهش: پژوهش حاضر در 2 مرحله انجام گردید، مرحله اول با بررسی مطالعات پیشین و مصاحبه عمقی با 8 خبره بومی‌به استخراج مدل اقدام شد و مرحله دوم روابط بین متغیر‌های مدل بررسی گردید، از حیث روش، مطالعه موردی چندگانه تبینی (علی) می‌باشد که 1572 پست اینستاگرام 8 کلینیک سلامتی  با روش نتنوگرافی در دوره زمانی 1 ساله کدگذاری و تحلیل گردید. یافته‌ها: در سطح 95 درصد اطمینان رابطه معنی‌داری بین نوع محتوا (p نتیجه گیری: فاکتورهای حاصل به کلینیک‌های سلامتی کمک می‌کند تا محتوای بهینه و متناسب با مشتریان جامعه برند خود ایجاد کند که بتواند تعداد اعضای جامعه برند را بالا برده و آنها را با محتوا درگیر کند.
    کلید واژگان
    رسانه‌های اجتماعی
    جوامع برند
    استراتژی محتوا
    درگیری مشتری
    کلینیک‌های سلامتی

    شماره نشریه
    2
    تاریخ نشر
    2018-08-23
    1397-06-01
    ناشر
    دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران
    سازمان پدید آورنده
    دانشجوی دکتری رشته مدیریت بازرگانی، واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران
    استادیار، گروه مدیریت بازرگانی، واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران
    استادیار، گروه اقتصاد، واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران

    شاپا
    2476-3012
    2476-3020
    URI
    http://jhm.srbiau.ac.ir/article_12870.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/261731

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب