استراتژیهای محتوا در شبکههای اجتماعی: جوامع برند سلامت محور در ایران
(ندگان)پدیدآور
نظری عامله, کیانوشجعفری, پژمانغفاری, فرهادنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
مقدمه: رشد سریع رسانههای اجتماعی فرصتهای زیادی برای فعالان حوزه سلامت ایجاد کرده تا بخش زیادی از فعالیتهای بازاریابی خود را در این حیطه انجام دهند، هدف اصلی پژوهش حاضر درک کامل فاکتورهای اصلی استراتژی محتوا در رسانه اجتماعی اینستاگرام کلینیکهای سلامتی برای افزایش درگیری اعضای جوامع برند است. روش پژوهش: پژوهش حاضر در 2 مرحله انجام گردید، مرحله اول با بررسی مطالعات پیشین و مصاحبه عمقی با 8 خبره بومیبه استخراج مدل اقدام شد و مرحله دوم روابط بین متغیرهای مدل بررسی گردید، از حیث روش، مطالعه موردی چندگانه تبینی (علی) میباشد که 1572 پست اینستاگرام 8 کلینیک سلامتی با روش نتنوگرافی در دوره زمانی 1 ساله کدگذاری و تحلیل گردید. یافتهها: در سطح 95 درصد اطمینان رابطه معنیداری بین نوع محتوا (p نتیجه گیری: فاکتورهای حاصل به کلینیکهای سلامتی کمک میکند تا محتوای بهینه و متناسب با مشتریان جامعه برند خود ایجاد کند که بتواند تعداد اعضای جامعه برند را بالا برده و آنها را با محتوا درگیر کند.
کلید واژگان
رسانههای اجتماعیجوامع برند
استراتژی محتوا
درگیری مشتری
کلینیکهای سلامتی
شماره نشریه
2تاریخ نشر
2018-08-231397-06-01
ناشر
دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهرانسازمان پدید آورنده
دانشجوی دکتری رشته مدیریت بازرگانی، واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایراناستادیار، گروه مدیریت بازرگانی، واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران
استادیار، گروه اقتصاد، واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران
شاپا
2476-30122476-3020




