مرور دوره 6, شماره 3 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
تاثیر اعتباربخشی بر ارائه خدمات بیمارستانهای دانشگاهی منتخب شهر اصفهان از دیدگاه کارکنان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران, 2015-10-23)مقدمه: موفقیت هر سازمانی درگرو وجود یک نظام ارزشیابی کارآمد و با کفایت است. اعتباربخشی معیاری برای دستیابی سازمانهای سلامت به استانداردهای از قبل مشخص شده، از راه ارزیابی مقایسهای خارجی و مستقل است. هدف مطالعه حاضر نیز ...
-
تأثیر تسهیم دانش بر چابکی سازمانی کارکنان آموزشی و پژوهشی با نقش میانجی هوش سازمانی (مورد: دانشگاه علوم پزشکی تهران)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران, 2015-10-23)مقدمه: از جمله مسائلی که در راستای پیادهسازی مدیریت دانش درسازمانها وجود دارد، مسئلهی تسهیم دانش درون سازمان و بین سازمانهای متفاوت است. پژوهش حاضر با هدف تبیین نقش تسهیم دانش بر چابکی سازمانی با نقش میانجی هوش سازمانی ...
-
مقایسه تعهد سازمانی پرسنل بالینی وغیر بالینی شاغل در بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی تهران وعوامل موثر بر آن سال 1393
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران, 2015-10-23)مقدمه:تعهد سازمانی «یک ویژگی مهم شغلی و سازمانی است که بیانگر میزان وفاداری افراد به سازمان میباشد. نیروی انسانی متعهد به سازمان باعث افزایش چشمگیر عملکرد سازمان و تجلی بهتر افراد سازمانی میشود. توسعه خدمات بهداشتی ...
-
مکانیابی بهینه برای توزیع خانههای بهداشت روستایی در استان خوزستان با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی در محیط سیستم اطلاعات جغرافیایی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران, 2015-10-23)مقدمه: در برخی از مناطق روستایی ایران نزدیک به سه دهه از تاسیس خانههای بهداشت روستایی میگذرد و در طی این سالها الگوی جمعیتی، اقتصادی و اجتماعی در بسیاری از مناطق روستایی ایران تغییر نموده است. لذا یکی از چالشهای بخش ...
-
چابکی سازمان و عوامل موثر بر آن در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران, 2015-10-23)مقدمه: چابکی سازمانهای بهداشتی درمانی در ارائه بموقع و تامین نیازهای مشتریان نقش بسزایی دارد. مطالعه حاضر با هدف تعیین عوامل موثر بر چابکی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود انجام شد. روش پژوهش: در این مطالعه مقطعی در سال ...



