نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorجبینی, امیر حسینfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T04:19:26Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T04:19:26Z
dc.date.available1399-07-09T04:19:26Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T04:19:26Z
dc.date.issued1995-03-21en_US
dc.date.issued1374-01-01fa_IR
dc.identifier.citationجبینی, امیر حسین. (1374). کارگردان تئاتر در جامعه و عصر حاضر. هنرهای زیبا, 1(0)fa_IR
dc.identifier.urihttps://jhz.ut.ac.ir/article_15836.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/259143
dc.description.abstractیک فروغ رخ ساقی است که درجام افتاد هدف از به رشته تحریر د رآوردن مطالبی چند پیرامون موقعیت کارگردان و ارائه روشی دیگر در خصوص آن ‘ نیاز جامعه تئاتری ایران به بررسی شیوه کارگردانی و نقش کارگردان در تئاتر است . شناخت و به کارگرفتن روش و شیوه کارگردانی به نظر نگارنده یکی از ضروریات تئاتر ایران است. تئاتر به معنی آنچه که امروزه در بین صاحبنظران این هنر متداول است . قبل از شروع نگارش تاریخ آغاز شده است. بشر اولیه با ایفای نقش و بازی در طبیعت و جامعه خود به شکار می پرداخته وحرکاتی که از وی سر می زده‘ دارای جنبه های نمایشی شناخته شده بوده است. از آغاز زندگی بشر همیشه افرادی وجود داشته اند که وظیفه شان درقبال جامعه خود رهبری وهدایت و آفرینش نمایش به منظور انتقال تجربیات و یافته ها و اندوخته ها بوده است. (مانند رئیس یا بزرگ قبیله) .fa_IR
dc.format.extent1049
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherپردیس هنرهای زیبا_دانشگاه تهرانfa_IR
dc.relation.ispartofهنرهای زیباfa_IR
dc.relation.ispartofHonar-ha-ye Zibaen_US
dc.titleکارگردان تئاتر در جامعه و عصر حاضرfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.citation.volume1
dc.citation.issue0


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد