چالش های آموزش طراحی معماری در ایران بررسی دیدگاه اساتید و دانشجویان
(ندگان)پدیدآور
محمودی, دکتر سید امیر سعیدنوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
این مقاله به معرفی بخشی از مطالعات نگارنده در ارتباط با چالش های آموزش طراحی معماری می پردازد که در آن از روش نظر سنجی استفاده شده است. از آنجا که عوامل متنوعی در میزان موفقیت یک نظام آموزشی دخالت دارند در اینجا سعی گردیده تا ضمن اشاره به برخی از آن عوامل و با بهره گیری از نظرات اساتید و دانشجویان توجه برنامه ریزان آموزشی و اساتید طراحی معماری را به ضرورت دقت در انتخاب دانشجو بازنگری به روش های آموزشی و نهایتا به ضرورت بازنگری در نحوه ارزشیابی کار دانشجویان جلب نماید.
کلید واژگان
اساتید معماریآموزش طراحی معماری
دانشجویان معماری
روش های آموزش طراحی
نحوه ارزشیابی
نظر سنجی
شماره نشریه
12تاریخ نشر
2002-12-221381-10-01




