دوره 2, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
"بینالمللیسازی در خانه"، راهبردی نوین برای توسعه و رونق کسبوکارهای گردشگری
(دانشگاه تبریز, 2019-06-22)چکیده در دهههای اخیر، گردشگری، جایگاه ویژه و منحصر به فردی در توسعة اقتصادی کشورها داشته و علاوه بر تاثیرگذاری بر فرآیند تولید و اشتغال، باعث بهبود در شاخصهای عدالت اجتماعی و ارتقای سطح زندگی و افزایش رفاه جامعه ...
-
تحلیلی بر عوامل انگیزاننده و بازدارنده همکاری های راهبردی بینالمللی شرکتهای دانشبنیان (مورد مطالعه: شرکتهای زیست فناور ایرانی و آلمانی)
(دانشگاه تبریز, 2019-06-22)بعد از برجام توسعه همکاری میان شرکتهای دانش بنیان ایرانی و اروپایی مورد توجه سیاستگذاران قرار گرفت. یکی از کشورهایی که استقبال مناسبی در این همکاریها داشت کشور آلمان بود. اما عوامل انگیزاننده و یازدارنده متعددی بر توسعه ...
-
اثر جو خلاق و مدیریت دانش مشتری بر تابآوری سازمانی در شرکت های صادراتی
(دانشگاه تبریز, 2019-06-22)هدف از این پژوهش بررسی رابطه ی بین جو خلاق، مدیریت دانش مشتری، قابلیت های نوآوری و تأثیر آن ها بر تاب آوری سازمانی است. جامعه آماری، مدیران شرکت های صادرکننده صنایع غذایی هستند که دفتر مرکزی آن ها در استان تهران واقع شده ...
-
فهم پیکربندی ساختارهای سازمانی با تأکید بر سازمان مأموریتمحور بین المللی
(دانشگاه تبریز, 2019-06-22)انتخاب ساختار سازمانی مناسب، یکی از شروط ضروری برای تطبیق موفقیتآمیز با تحولات بینالمللی است؛ که این کار با طراحی مداوم ساختار سازمانی امکانپذیر خواهد شد. لذا پژوهش حاضر، باهدف فهم طراحی پیکربندی ساختارها با تأکید سازمان ...



