نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorﺻﺎدﻗﻲ ﻣﻘﺪم, ﻣﺤﻤﺪرﺿﺎfa_IR
dc.contributor.authorزارعی دودﺟﻲ, ابوالقاسمfa_IR
dc.contributor.authorاصغر صادقی مقدم, علیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T04:17:33Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T04:17:33Z
dc.date.available1399-07-09T04:17:33Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T04:17:33Z
dc.date.issued2012-09-22en_US
dc.date.issued1391-07-01fa_IR
dc.identifier.citationﺻﺎدﻗﻲ ﻣﻘﺪم, ﻣﺤﻤﺪرﺿﺎ, زارعی دودﺟﻲ, ابوالقاسم, اصغر صادقی مقدم, علی. (1391). اراﺋﻪ ی روﻳﻜﺮد ﻓﺎزی ارز ﺟﺪول ﻳﺎﺑﻲ ﻣﺪل ﻛﺎﻧﻮﺑﺮای ﺗﺤﻠﻴﻞ ﻃﺒﻘﻪ و ﺑﻨﺪی وﻳﮋﮔﻲ ﻫﺎی ﻛﻴﻔﻴﺖ. مدیریت بازرگانی, 4(3), 83-102. doi: 10.22059/jibm.2012.28569fa_IR
dc.identifier.issn2008-5907
dc.identifier.issn2423-5091
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22059/jibm.2012.28569
dc.identifier.urihttps://jibm.ut.ac.ir/article_28569.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/258486
dc.description.abstractﭼﻜﻴﺪه: ﺳﻨﺘ ﻣﺪل ﻲ رو ﻛﺎﻧﻮ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻳﻜﺮد ﻗﻄﻌﻲ  درﭘﺮﺳﺶ ﻧﺎﻣﻪ ارز و ﺟﺪول ﻳﺎﺑﻲ    آن، ﻗـﺎدر ﺑـﻪ درﻳﺎﻓﺖ دﻗﻴﻖ ﺧﻮاﺳﺘﻪ ﻫﺎی ﺟﺰﺋﻲ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن و در ﻣﻮرد ﻳﮋﮔﻲ ﻫﺎی  ﻣﻮرد ﺑﺮرﺳـﻲ ﻧﻴ ﺴـﺖ . ﺑـﻪ  ﻫﻤـﻴﻦ دﻟﻴﻞ ا در ﻳﻦ ﭘﮋوﻫﺶ، اﻓﺰون ﺑ ﺑﺮ ﻴﺎن ﻛﺎﺳﺘﻲ ﻫﺎی ﭘﺮﺳﺶ ﻧﺎﻣﻪ ی ﺳﻨﺘﻲ ﻣﻌﺮﻓ ﻛﺎﻧﻮ و ﻲ روﻳﻜﺮد ﻓﺎزی آن، ﺟﺪول ارزﻳﺎﺑﻲ ﺳﻨﺘﻲ ﻧ ﻛﺎﻧﻮ ﻴﺰ رو ﻣﻮرد ﺑﺤﺚ ﻗﺮار ﺧﻮاﻫﺪ ﮔﺮﻓﺖ و ﻳﻜﺮد  ﻓـﺎزی  آن ﺑـﻪ ﮔﻮ ﻧـﻪ  ای ﻃﺮاﺣﻲ ﻣﻲ ﺷﻮد ﻧﺘﺎ ﻛﻪ ﻳﺠﻲ ﺗﺤﻠ ﻛﻪ از ﻴﻞ ﭘﺮﺳﺶ ﻧﺎﻣﻪ  ﻫـﺎی  ﻓـﺎزی  ﺑـﻪ   دﺳـﺖ ﻣـﻲ آ ﻳـﺪ  ﺑـﺎ ﺗﻌﺮ ﻳـﻒ وﻳﮋﮔﻲ ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﻲ ﺑﻴﺸﺘﺮی ﺑﺎﺷﺪ ، ﻫﺎی ﻛﻴﻔﻴﺖ ﻛﺎﻧﻮ داﺷﺘﻪ  .روﻳ ﻜـﺮد ﭘﻴ ﺸـﻨﻬﺎدی    در ﺷـﺮﻛﺖ ﭘـﺎرس ﺧﺰر ﺑﻪ ﻃﺒﻘﻪ ﻣﻨﻈﻮر  ﺑﻨﺪی وﻳﮋﮔﻲ ﻫﺎی ﭘﻨﻜﻪ ی ﭘﺎﻳﻪ ﺑﺮرﺳ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﻮرد ﻲ ﻧﺘﺎ ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺖ و ﻳﺞ  آن ﺑﺎ ﻣﺪل ﺳﻨﺘﻲ ﻓﺎز ﻛﺎﻧﻮ و ﻣﺪل ی ﻛﻪ ای  ﻟﻲ   ارا ﺑﻮد 2009 در ﺳﺎل ﮔﺮﻓﺖ ، ﺋﻪ داده ﻣﻮرد ﺳﻨﺠﺶ ﻗﺮار .  ﻧﺘـﺎﻳﺞ ﻧﺸﺎن داد روﻳﻜﺮد ﻓﺎزی اراﺋﻪ ا ﺑﺮﺧﻲ و ، ﺷﺪه در ﻳﻦ ﭘﮋوﻫﺶ از ﻳﮋﮔﻲ ﻫﺎ ﺑﻲ»ی ﻣﺪل « ﺗﻔﺎوت در   ﻫـﺎی ﺳﻨﺘﻲ ﻛﺎﻧﻮ  و روﻳﻜﺮد ﻓﺎزی ﻟﻲ راﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ای ﻣﺘﻔﺎوت  ﻃﺒﻘـﻪ  ﺑﻨـﺪی  ﻣـﻲ  ﻛﻨـﺪ . درﻧﻬﺎﻳـﺖ  ﺑـﻪ   ﻛﻤـﻚ درﺻﺪﻫﺎی ﻓﺎزی و ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﺷﺪه، ﻳﮋﮔﻲ ﻫﺎی ﻛﻴﻔﻴﺖ رﺗﺒﻪ ﺑﻨﺪی ﺷﺪﻧﺪ.fa_IR
dc.format.extent683
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشکده مدیریت دانشگاه تهرانfa_IR
dc.publisherUniversity of Tehranen_US
dc.relation.ispartofمدیریت بازرگانیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Business Managementen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22059/jibm.2012.28569
dc.subjectروﻳ ﻜﺮد ﻓﺎزی ﻣﺪل ﻛﺎﻧﻮfa_IR
dc.subjectﭘﺮﺳﺶ ﻧﺎﻣﻪ ی ﻓﺎزیﻛﺎﻧﻮfa_IR
dc.subjectﺟﺪول ارزﻳـ ﺎﺑ ﻲ ﻓـﺎزی کـﺎﻧﻮfa_IR
dc.subjectﻃﺒﻘﻪ ﺑﻨﺪی و ﻳﮋﮔ ﻲ ﻫﺎی ﻛ ﻴﻔ ﻴﺖfa_IR
dc.subjectﺗﺤﻠﻴﻞ ﻧ ﻴﺎزﻫﺎ ی ﻣﺸﺘﺮ یfa_IR
dc.titleاراﺋﻪ ی روﻳﻜﺮد ﻓﺎزی ارز ﺟﺪول ﻳﺎﺑﻲ ﻣﺪل ﻛﺎﻧﻮﺑﺮای ﺗﺤﻠﻴﻞ ﻃﺒﻘﻪ و ﺑﻨﺪی وﻳﮋﮔﻲ ﻫﺎی ﻛﻴﻔﻴﺖfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله علمی پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاﺳﺘﺎدﻳﺎر، ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺻﻨﻌﺘﻲ، داﻧﺸﮕﺎه ﺗﻬﺮان،fa_IR
dc.contributor.departmentﻛﺎرﺷﻨﺎس ارﺷﺪ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺻﻨﻌﺘﻲ، داﻧﺸﮕﺎه ﮔﻴﻼن، رﺷﺖ،fa_IR
dc.contributor.departmentﻋﻼﻣﻪ 3 ﺷﻨﺎس ارﺷﺪ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺻﻨﻌﺘﻲ، داﻧﺸﮕﺎهی اﻳﺮان ﻃﺒﺎﻃﺒﺎﻳﻲ، ﺗﻬﺮان،fa_IR
dc.citation.volume4
dc.citation.issue3
dc.citation.spage83
dc.citation.epage102


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد