نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorنیکوکار, غلامحسینfa_IR
dc.contributor.authorدیواندری, علیfa_IR
dc.contributor.authorابراهیمی, عبدالحمیدfa_IR
dc.contributor.authorاسفیدانی, محمدرحیمfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T04:17:23Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T04:17:23Z
dc.date.available1399-07-09T04:17:23Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T04:17:23Z
dc.date.issued2009-05-22en_US
dc.date.issued1388-03-01fa_IR
dc.identifier.citationنیکوکار, غلامحسین, دیواندری, علی, ابراهیمی, عبدالحمید, اسفیدانی, محمدرحیم. (1388). الگوی رفتار مصرف کننده و استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی: لوازم خانگی ایران. مدیریت بازرگانی, 1(2)fa_IR
dc.identifier.issn2008-5907
dc.identifier.issn2423-5091
dc.identifier.urihttps://jibm.ut.ac.ir/article_20328.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/258434
dc.description.abstractبا توجه به حضور جدی رقبای خارجی در بازار لوازم خانگی ایران و استفاده آنان از فناوری اطلاعات و ارتباطات در این بازار، موقعیت رقابتی شرکت‌های داخلی در شرایط نامطلوبی قرار دارد و لازم است با نگاهی علمی و دقیق، استراتژی‌ مناسب رقابت در بازارهای داخلی طراحی شود تا بنگاه‌ها بتوانند بر اساس آن از استراتژی‌های مناسبی استفاده نمایند. از این‌رو، در این مقاله تلاش شده است با استفاده از روش تئوری سازی داده بنیاد و با بررسی رفتار مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان لوازم خانگی ایران، الگوی رفتار مصرف‌کنندگان طراحی و تبیین شود. نتایج این مطالعه نشان می‌دهدکه مصرف‌کنندگان لوازم خانگی ایران دارای سه الگوی رفتاری عقلایی، احساسی و هوشمند هستند و به طبع آن بنگاه‌ها نیازمند استفاده از استراتژی‌های بازاریابی مبادله‌ای، تعاملی و هوشمند می‌باشند.fa_IR
dc.format.extent175
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشکده مدیریت دانشگاه تهرانfa_IR
dc.publisherUniversity of Tehranen_US
dc.relation.ispartofمدیریت بازرگانیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Business Managementen_US
dc.subjectاستراتژی بازاریابی اینترنتیfa_IR
dc.subjectبازار لوازم خانگیfa_IR
dc.subjectرفتار مصرف‌کنندهfa_IR
dc.titleالگوی رفتار مصرف کننده و استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی: لوازم خانگی ایرانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانشگاه امام حسین (ع)fa_IR
dc.contributor.departmentدانشکده مدیریتfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.contributor.departmentدانشکده مدیریتfa_IR
dc.citation.volume1
dc.citation.issue2


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد